R6

Clash-t kivégezte a Ubisoft, Lesion semmit sem gyengült – Megint elszúrták a fejlesztők a balanszolást


Összehasonlítottuk a 3.2-es és a 4.2-es frissítést.

Február 5-én PC-n, 6-án pedig konzolon is éles lesz immáron a 4.2-es frissítés, melyről ma szó lesz kicsit részletesebben – aki lemaradt volna tartalmáról, mutatjuk:

Hivatalos: a Ubisoft véghez vitte a Caveira nerfet, a Clash mainek felkészülhetnek az agresszívebb játékra

Ma az operátorok győzelmi és választási rátáját nézzük meg alaposabban, mindezt összehasonlítva a legutóbbi hivatalos adattal, a 3.2.-es frissítéssel.

Elsőként a támadók következzenek, jöjjön a régi statisztika:

[2018-10-23]Y3S3.2DesignerNotes1
rainbow6.ubisoft.com
Valamint az új:

[2019-01-23]Y3S4.2Att

Több változás is történt, de jöjjenek a legszembetűnőbbek:

  • Finka elindult az emelkedőn, jelenleg ő a legjobb győzelmi rátával rendelkező támadó, pedig nem változtattak rajta – ez is jó példa arra, hogy kis mintánál (népszerűtlen operátoroknál) ez a szám mennyire ingadozó lehet
  • Ash és Twitch tartja stabil helyét a metában: előbbit immáron átlag több, mint hétszer választják tíz meccsből (!)
  • Nomadot végül elég jól sikerült egyensúlyba hozni: mindkét szóban forgó statisztikában kellemesen közel van a középponthoz

Most pedig lássuk a védőket!

[2018-10-23]Y3S3.2DesignerNotes2

[2019-01-23]Y3S4.2Def

  • Kapkan és Frost együtt mozognak a diagramon: az előző szezonban kimagasló win rate-et tudhattak maguk mögött, azóta mindketten visszaestek
  • Kaidról már nem mondható el az, ami Nomadról: végül a Ubisoft túlzásba esett a nerfekkel, mind népszerűség, mind győzelmi arány tekintetében a legrosszabbak között van
  • Doc jobban teljesít, mint előző szezonban, Rook pedig most is első, így érthető volt az MP5 nerf
  • Caveira is jócskán feljebb került a korábbiakhoz képest – nála sem meglepő a pisztolyának komolyabb gyengítése
  • Lesiont nem hatották meg az SMG-jét célzó gyengítések: gyakorlatilag ugyanolyan jól teljesít, mint egy idénnyel korábban – kijelenthető, hogy nem érte el célját a kiadó
  • Clash-t kinyírta a Ubisoft: még Tachankánál is rosszabb, olyan szinten, hogy külön százalékot kellett neki fenntartani – ha volt egy Clash a csapatban, akkor az azt jelenti, hogy 11%-kal nagyobb esélyünk volt veszíteni (magyarul 39%-os win rate-et tudhat maga mögött) és mindezt a legmagasabb szinten (platinum, diamond), ahol azt hihetné az ember, hogy koordinált játékkal ki lehet többet is hozni belőle
Képtalálat a következőre: „clash rainbow six siege”
pcgamesn

Összességében tehát van bőven dolga a Ubisoftnak, messze a balanszos meta – meglátjuk, hogy például a Clash buff elég lesz-e arra, hogy feltámadjon hamvaiból a védő.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva