Persze ez nem egy szándékosan létező dolog, hamarosan búcsút kell, hogy mondjuk neki.
Szerencsére a Respawn sokat foglalkozik a játékmechanikákat meghazudtoló bugok javításával. Persze nem lehet mindent egyik pillanatról a másikra eltüntetni, a fejlesztők gyűjtik ezeket a hibákat, és lehetőségeikhez mérten dolgoznak a megoldáson.
Hallottunk már olyan módszerről, mely ugrás közben gyorsít minket, vagy távolabbra ugorhatunk. Volt már terítéken a Peacekeeper, melyet ha jól kezelünk, sokkal gyorsabban tudunk vele tüzelni, mint alap esetben.
Most itt egy újabb mechanika, mely egészen biztosan nem lesz sokáig a játék része, amíg velünk van, nincs okunk nem kihasználni azt. Már a hősválasztásnál hátrányból indulunk, hisz Pathfinder nem a legnépszerűbb karakterek egyike, ezzel a módszerrel azonban rendkívül OP választás lehet.
A dolog lényege, hogy a taktika képességünk “hibás használatával” akármilyen magas falra fel tudunk mászni. A mechanika lényege, hogy a képességünk újra és újra használásával feljebb és feljebb juthatunk, mindaddig, amíg valóban nem kapcsolódik egy felülethez a kötél, erre érdemes odafigyelni.
A trükk szemfüles megtalálója egy szemléletes példával is bemutatta a mechanikát:
Ezzel a funkcióval Pathfinder tényleg akárhova feljuthat, mellyel nagyon komoly előnyhöz juthat bizonyos szituációkban. Sokszor fordul elő, hogy 1-1 meccs csak a helyezkedésen múlik, ezek után ez még kevésbé lesz probléma. Persze amint azt már fentebb írtuk, több, mint valószínű, hogy a Respawn csapata is tud már erről, és felkerült a javítandó dolgok listájára.
Ti ismertétek ezt a lehetőséget? Használjátok, vagy elítélitek azokat a játékosokat, akik ilyenfajta hibákat használnak ki a játékokban?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!