El lehetne mélyíteni egy picit a ping rendszert.
Elég sokat cikkeztünk már a Fortnite és az Apex Legends kapcsolatáról, illetve a párhuzamokról, no meg persze a rekord megdöntésekről, azonban arról nem esett szó, hogy van egy dolog, amit az R6 is eltanulhatna tőle: ez nem más, mint a ping rendszer.
Utóbbi Battle Royale játékban sokkal többféle ping létezik: a leglényegesebbek az ellenfél pingelése, illetve a különböző tárgyakat (fegyver, vagy töltény például, amit társunknak szánunk.
Nos ilyen téren elég szerény a Siege felhozatala: leszámítva a kamerák/drónok által pingelt ellenfelet, egyedül a sárga jelölő alkalmas arra, hogy valamire rámutassunk.
Pro és kontra érveket is felhoz a Pcgamer oldala: mellette az szól, hogy sokkal gyorsabb és hamarabb elfogható, ha egy ablakra rámutatva azt jelezhetnénk, hogy vigyázat, arról jöhet ellenfél – vagy épp egy falra bökve kérhetnénk Hibanát, hogy nyissa meg. Persze ezek már léteznek, aki nem ma kezdte a játékot, az ismeri, azonban egyszerűbb, egyértelműbb és főleg kezdőket jobban segítő lenne, ha konkrétan lehetne jelezni akár csak 2-3 plusz dolgot.
Ellene szólhat, hogy még jobban lecsökken a kommunikáció: így is jó páran vannak, akik nem használják a voice chatet, azonban így ezek száma megnövekedhetne…elvileg, ugyanis a gyakorlatban ennél sokkal több infóra van szükség – no meg arról se felejtkezzünk el, hogy halálunk után nem tudunk pingelni sem, pedig akkor is kell infózni.
Egy szavazást is láthattunk nemrég erről Twitteren: meggyőző fölénnyel vezet az az opció, hogy örülnének a játékosok, ha az Apexhez hasonló lenne a ping rendszer.
Az egyik Ubisoft dolgozó is megszólalt ez ügyben: Leroy Athanassoff szerint is jó ötlet lenne bővíteni ezeket a lehetőségeket, valószínűleg meg is történik egyszer, de nem prioritás.
Kétségtelen, hogy először a bugokat kéne rendbe rakni, azok közül is elsőként Chalet-t:
Lelőhetetlen védők Chalet-n: már rankeden is kihasználják a bugokat, ezekre vigyázzatok!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!