Még mindig vannak problémák a 2 új pályával kapcsolatban.
A PUBG játékosait az Erangelt követő pályák rendesen megosztották. Miramart már a legtöbben kezdik elfogadni, ám Sanhokkal és Vikendivel nem ez a helyzet.
Mindkét pályával elég súlyos technikai problémák vannak a játékosok szerint. A redditen már régóta téma a havas pálya gyenge teljesítménye, rengetegen panaszkodnak nagyobb fps dropokra és konstans alacsony fps-re, ami a többi pályánál nem jellemző.
“A squadommal elhatároztuk, hogy nem játszunk Vikendin, ameddig nem javítják a laggokat. Mindannyiunknak óriási fps dropja van, így nem lehet játszani!”
Egy játékos tesztelte a frame time-ot is, a fenti ábrán pedig jól látszik, hogy a válaszidő elég gyakran megugrik, ami rendkívül zavaró sokak számára. Az alacsony fps-t még betudhatjuk a motor fejlesztéseinek, de a dropokat már nem lehet olyan könnyen ezekre fogni.
Sanhok esetén pedig sokkal gyakrabban jelentkezik a desync, ez pedig rendkívül frusztráló. A PUBG Corp. állítása szerint a desync problémáit részben sikerült orvosolniuk, ám Sanhokon még mindig rengeteg alkalommal találkoznak vele a játékosok. Ennek valószínűleg még mindig a szerver gyengeségéhez van némi köze, hiszen Sanhokon rengeteg akció történik rövid idő alatt, a desync pedig a játék kezdetekor a legzavaróbb.
Jogos a kérdés, hogy várható-e bármi javítás a jövőben, ám ezzel kapcsolatban nem árult még el semmit a PUBG Corp. Egyedül azt tudjuk, hogy a pajzs debütálása az optimalizációk miatt csúszott át 2019-re, szóval még az is lehet, hogy dolgoznak ezeken a javításokon.
Mi az a desync?
Megérkezett az év update-je: A PUBG Corp. javította a desync-et!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!