A legújabb PBE frissítés felkészít minket egyben a 2018-as első frissítésre, valamint a még érkező 7.24B-re is!
Egy új Jax skin van készülőben, azt még nem tudni, hogy ez is Legendary lesz-e mint a korábban kiadott God Fist Lee Sin, de így első ránézésre inkább egy 1350 RP ár lenne rá reális. Ettől függetlenül baromi jól néz ki, ami valljuk be nagy teljesítmény, hiszen Jax képességeit nehéz látványosan felturbózni! A karakter utoljára 2015-ben kapott kinézetet, jót tett már neki egy vérfrissítés.
PBE változások
Rengeteg változás került fel a tesztszerverre! Úgy néz ki a Riot szeretné visszahozni a szezon végére elfeledett hősöket, ezért például Kled, Aatrox vagy Graves is buffot kapott. Mellettük több hős is kisebb finomhangoláson esett át az új szezonra készülve, illetve rengeteg tárgy is változott. Persze azt se felejtsük el, hogy a Riot bejelentette, érkezik idén még egy 7.24B frissítés is, ami javarészt a topot fogja érinteni, így lehetséges, hogy a legtöbb változtatást még ebben az évben megkapjuk az élő szerverekre! Ha jól megnézzük, a legtöbb módosítás éppen a felső ösvényt érinti, szóval van még miért izgulni!
Hősök
Aatrox
Aatrox kapott egy kis plusz sebzést, amivel talán végre játszható státuszba kerül. Természetesen ettől még érkezni fog a játékmenet frissítés 2018 elején!
- Az alap AD 68-ról 70-re nőtt
- A szintenként kapott AD 3.2 helyett 3.7 lett
- Blades of Torment (E) sebzése is változott: 75/115/155/195/235 -> 80/120/160/200/240
Cassiopeia
Elég szép kis buffot kapott Cassio is! A Q mana cost csökkenése nagyot erősíthet a hős early game-én.
- Noxious Blast (Q) mana költsége csökkent: 60/65/70/75/80 -> 50/55/60/65/70
- Twin Fang (E) AP aránya 50%-ról 60%-ra nőtt.
- End of the Line (Q)
- Csökkent a töltési idő: 14/13/12/11/10 -> 13/12/11/10/9
- A mana költség is csökkent: 60/70/80/90/100 -> 65/65/70/75/80
- Smoke Screen (W)
- Itt sem kímélték a töltési időt: 26/24/22/20/18 -> 24/22/20/18/16
- A lassítás erőssége nőtt: 15/20/25/30/35% -> 70% minden szinten
- Cserébe sokkal kevesebb ideig tart az effekt: 1.5 másodpercről -> 0.5 másodperc
- Az alap AD 63-ról 65-re nőtt
- A szintenként kapott AD pedig 3-ról 3.5-re nőtt
- A Jousting (E) sebzése is nőtt: 25/50/75/100/125 -> 35/60/85/110/135
Kisebb változások
- Thundering Blow (E) töltési ideje nőtt: 15/14/13/12/11/10 -> 18/16.5/15/13.5/12/10.5
Katarina
- Shunpo (E) sebzése csökkent: 30/45/60/75/90 -> 15/30/45/60/75
Kayn
- A szintenként kapott AD 2.8-ról 3.3-ra nőtt
- The Darkin Scythe (Passive)
- A Darkin alak gyógyítása 26-43%-ról 34.5-43%-ra nőtt
- Alap AD csökkent 63-ról 60-ra
- A szintenként kapott AD 3.5-ről 3-ra csökkent
Fiora
- A szintenként kapott AD 3.3-ről 4-re nőtt
Olaf
- A szintenként kapott AD 3.5-ről 5-re nőtt
Renekton
- Az alap AD 66-ról 69-re nőtt
- A szintenként kapott AD 3.1-ről 3.75-re nőtt
Teemo
- A szintenként kapott HP 94-ről 90-re csökkent
- Toxic Shot (E) másodperc alatt kiosztott sebzése csökkent: 6/12/18/24/30 -> 5/10/15/20/25
Tárgyak
A Censert egyszerűen nem tudják eléggé nerfelni ahhoz, hogy ne legyen túl erős! Ha így folytatják, akkor azonban előbb vagy utóbb el kell hogy érjék a kívánt hatást.
- A tárgy passzívja által adott heal és shield erősítés 10%-ról 8%-ra csökken
The Black Cleaver
Nőtt a Black Cleaver páncél csökkentése! Ez egy érdekes változtatás, tekintve hogy a tárgy eddig is a meghatározó tárgyak között volt említve.
- Egyedi passzív
- 4% páncél csökkentés 6 másodpercig (6-szor stackelhető, egészen 24%-ig), helyett mostantól így néz ki: 5% armor csökkentés 6 másodpercig (6-szor stackelhető, egészen 30%-ig)
A Black Cleaver mellé a Lord Dominik-ot is erősítik. Úgy néz ki a Riotnak is elege lett a tankokból, ezekkel a változtatásokkal pillanatok alatt eltüntethetjük majd a legszívósabb ellenfeleket is.
- Egyedi passzív – Giant Slayer
- Sebzése nőt:t 20%-ról 25%-ra
- 2%/100 HP-ról 2.5%/200 hp-ra változott
- Max HP különbség 1000-ről 2000-re nőtt
Mikael’s Crucible
- A tárgy által adott heal és shield erősítés 20%-ról 15%-ra csökkent
Redemption
- A tárgy által adott heal és shield erősítés 10%-ról 8%-ra csökkent
Forbidden Idol
De nem akarják a fejlesztők, hogy a támogatók jól éljenek…
- A tárgy passzívja által adott heal és shield erősítés 8%-ról 5%-ra csökken
- Egyedi passzív – Giant Slayer
- 1%/100 HP-ról 1%/200 HP-ra változott
- Max HP különbség nőtt 1000-ről 2000-re
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!