A héten már átkerülhet az éles szervekre is.
Sajnos nem véletlenül maradt ki a címből a 15. update kifejezés. A fejlesztők is az előző, 14. frissítés changelogjába másolták be utólag a mostani frissítés részleteit.
Teljesítmény
- Optimalizáltak a karakterek mozgásának logikáján, remélhetőleg némi plusz fpshez jutunk majd így
Hibajavítások
- A fejlesztők végre leszámoltak a természetellenes színű füvekkel
- Javításra került az a hiba, ami azt okozta, hogy a karakterek időnként láthatatlanná váltak a visszajátszásokban és a deatch camben
Anti-cheat
- Frissítésre került a launcher
- A frissítés után első indításnál a security mode alapból bekapcsolva kerül, így ellátva rengeteg információval a fejlesztőket
- A többi indításnál már szabadon ki-be kapcsolgathatjuk a szolgáltatást
- A frissítés után első indításnál a security mode alapból bekapcsolva kerül, így ellátva rengeteg információval a fejlesztőket
Ami még érkezhet
A pár napja frissített ‘known issues’ bejegyzés alapján a következő javításoknak a következő éles frissítésben meg kell érkezniük:
- Gamepaddel összefüggő hibajelenég: a bal thumbstick függőleges mozgását nem érzékeli a játék
- Végre megszűnhet az a hibajelenség amikor repülő helyett a levegőben szállunk az útvonal végéig (a vaulting bevezetése óta jelentkező hiba, a Sanhok changelogokban is rendre előkerül mint ‘poén’forrás)
- Nem kell többé attól tartanunk, hogy az inventory képernyőn be tudjuk aktiválni az ADS funkciót, ha “Hold” beállításon használjuk
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!