Ezúttal jókora frissítés érkezett, rengeteg újdonságot kapunk!
A PUBG Corp. a szokásaikkal ellentétben némileg hamarabb mutatta be az update hozta újdonságokat. Az éles szerverre pénteken jön a 15. update, a teszt szervereken pedig addig kipróbálhatjuk az újításokat feltehetően. Érkezett új pálya, új fegyver és egy új UI.
A teszt szervereken már el is érhetőek az újítások, az éles szerverre pedig pénteken érkezik az update a tervek szerint.
Új pálya: Sanhok
- Sanhok végre megérkezik az éles szerverre is, a korábbi pályákkal ellentétben ez kisebb lett, csupán 4×4 km-es
- Új módon renderelik a járműveket és a játékosokat az optimalizáció érdekében
- Az időjárás dinamikusan váltakozik
- Az almadobálás továbbra is megmaradt a lobby-ban
- A redzone-ok kisebbek és kevesebb ideig tartanak
- A biztonságos (fehér) zónán belül nem lesz redzone
- A kék zónák között rövidebb idő lesz, viszont tovább fog tartani amíg beér a kék
- A kék zóna szintén dinamikus lesz, attól függően is szűkül a következő, hogy mennyien vannak a pályán
- AR,SMG,DMR spawn megnövelve, illetve a spawn rate is 5%-kal megnövekedett az utolsó teszt óta
- 8x, 15x nem található a pályán, csak a lootboxból kiszedve
Teljesítmény
- Optimalizálták a szervereket hogy jobban kezeljék a közelebbi objektumukat. Ide tartoznak a:
- Karakter modellek
- Járművek
- Fegyverek
Világ
- Jó pár helyen a PGI (PUBG Global Invitational) hirdetésekre figyelhetünk fel, a gyári ejtőernyőt Erangelen és Miramaron a fentebb láthatóra cserélték
- A Bengal Tiger skin érintetlen maradt
Új fegyver
- Megérkezett a QBZ95, ami Sanhok exkluzív
- 5,56-os golyót használ és 30 golyó megy egy tárba alapból, ezt extended mag esetén 40-re bővíthetjük
- A Scar-L-t kivették Sanhokon és helyette a QBZ95 található
- A Scar-L-hez képest 1,4x gyakrabban spawnol Sanhokon a QBZ95
Játékmenet
- Simább interpoláció hozzáadva , a diszperziós sugár kúpjához képest, mindezt akkor, amikor állapotváltozás következik be
- Ez azt jelenti, hogy amikor pozíciót váltunk, nem egyből az új póz hitboxa érvényesül, hanem némi késleltetéssel értendő az animáció függvényében.
- A győztes játékosok nagyjából 8 másodpercet kapnak a win esetén, hogy megünnepeljék a chicken dinnert.
- A többiek pedig végignézhetik az ünneplést
UI/UX változás
- Az új pályaválasztó hozzáadva
- A battle royale és a mini royale közül tudunk választani
- A BR esetén 50%, hogy Erangelre vagy Miramarra dob a játék
- Ha mindkettőt kiválasztjuk, akkor a 3 közül random fog valamelyikbe bedobni
- Számos UI elem frissítve
- Leaderboard, friends UI
- A pop upok a játékban, lobby-ban
- A játékbeli inventory térkép, eredmények fül továbbfejlesztve
- A minimap továbbfejlesztve
- Attól függően dinamikusan zoomol, hogy milyen sebességgel halad a karakterünk (ezt ki/bekapcsolhatjuk a menüben)
- A minimap mérete megnövelhető az “N” gombbal
- A kék zónát a térkép felett jelzi, mostantól kék színnel, ha a biztonságos területen kívül vagyunk még.
- A különböző scope-ok érzékenysége állítható a menüben mostantól
- A célkeresztünk pedig RGBA értékek keretein belül bármilyenre módosítható a beállításokban
- A töltőképernyőre pedig különböző tippeket helyeztek el
Hangok
- A meccs eleji repülőgép hangján halkítottak
- A karakterünk vízben kiadott hangjain visszább vettek
- A dropot hozó repülőgép hangját is visszább vették bizonyos helyzetekben
- A fegyverhangokat újrakeverték a jobb minőség érdekében
- A vízbe dobott gránátok hangján javítottak
Ládák
- Az Aviator láda bekerült a random ládák közé, a drop rate a következő:
- Aviator: 20%
- Eguinox: 15%
- Triumph: 10%
- Raider: 15%
- Fever: 2.5%
- Militia: 15%
- Biker: 10%
- Desperado: 2.5%
- Survivor: 5%
- Wander: 5%
Effektek
- Javították azt a vizuális effektet, amikor a golyó a víz felszínét éri
- A “csobbanás” effekt realisztikusabb lett a vízben (amikor valamilyen gránátot dobunk)
Bugfixek
- Számos olyan hiba javítva, ami a karakterünk beragadását okozta Erangelen és Miramaron
- Pár objektum eltávolítva, ami akadályozta a mozgást Erangelen és Miramaron
- Javítva a hiba, ami miatt néhány növény a levegőben lebegett Miramaron
- Javítva a hiba, ami miatt nem láttunk az adrenalin használatakor animációt
- Javítva a hiba, ami miatt a Mirado nem sebződött a gránátok miatt
- Javítva a hiba, ami miatt a játékosok a járművekben nem sérültek az ökölcsapásoktól
- Javítva a hiba, ami miatt a (flash, égés) animációt nem jelezte a rendszer kellő ideig
- Javítva a hiba, ami miatt a járműből kiszállás utáni ADS a pisztolyok esetén nem jelent meg helyesen
- A vaulting továbbfejlesztve
- Javítva a hiba, ami bizonyos kiegészítők eltűnését okozta a demók visszanézése közben
Óriási mérföldkőhöz ért a PUBG – Életében először akciós a játék! – gamer.hu
Életében először akciót kapott a játék! Erre nem gondoltunk, a PUBG Corp. bejelentette, hogy akciós lesz a játék. Korábban azt nyilatkozták, hogy sosem fog akciót kapni, ám most meggondolták magukat, hiszen több, mint 400 millió játékos próbálta már ki a PUBG-t a különböző platformokon.
Event Pass : Sanhok – Küldetések, jutalmak és a még nevünket is megváltoztathatjuk! – gamer.hu
Érkezik a PUBG első fizetős “DLC”-je! Június 22-én az új map mellett egy nagyon érdekes DLC is érkezik a Playerunknown’s Battlegroundshoz. A játék fejlesztésének egy pontján a fejlesztők elgondolkodtak, hogy az újonnan érkező térképeket DLC formájában teszik elérhetővé Szerencsére ezt az ötletet hamar el is vetették és a The Game Awards díjátadón megígérték, hogy minden egyes térkép ingyenesen hozzáférhető lesz mindenki számára.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!