Counter Strike

15%-os packet loss-t hozott az új UPDATE, console parancs segít eltűntetni a hibát


A szerver és játékos közti adatvesztés kimaradó hangokat, mikrolagokat, indokolatlan vakulást és elrontott spray-eket eredményez.

A Panorama UI legutóbbi frissítése óta a játékosok szinte megállás nélkül packet loss-ra panaszkodnak. A csomagvesztés, ahogy neve is mutatja az elküldött adatok akadozását, a folyamatosság hiányát jelenti. Hiába küldene el a gépünk minden szükséges adatcsomagot a szervernek, 15%-os packet loss esetén csak az elküldött adatok 85%-a ér célba.

Packet loss feeling, ONLY IN MM since panorama update. from r/GlobalOffensive

Loss Only On Valve Servers from r/GlobalOffensive

Packet loss issues with CS:GO only – Please help! from r/GlobalOffensive

Ez a 15% elsőre lehet nem tűnik soknak, de bőven elég ahhoz, hogy hiába fordulunk el a flash elől, mégis bevakuljunk. Mert ugye a szerver nem kapta meg az adatot, hogy mi bizony elfordultunk. Emellett simán benne van az is, hogy mikrolagokat tapasztalunk (ebben a cikkben részletesen leírtuk, mi is az a mikrolag), vagy nem hallunk bizonyos hangokat:

Kimaradnak az AWP lövés hangjai, a saját pisztolyok hangja, és nem halljuk az eldobott és felrobbanó füstöket és vakítókat.

A probléma javításán reméljük már gőzerővel dolgozik a Valve, de addig sem kell tétlenül várnunk. A hiba vélhetően az új felhasználói felület rossz beállítása miatt keletkezett. A Panorama UI valamiért korlátozza a maximálisan küldhető adatmennyiséget. Megoldásként az adatcsomagokat apróbb részekre kell törnünk, hogy több férjen át belőlük a limitált környezetben. Ezt az alábbi console paranccsal erőltethetjük rá a gépünkre:

net_maxroutable 1100

A parancs minimálisan ugyan, de befolyásolja a CPU teljesítményét, így az 1100 lehet lesz, akinek túl magas érték. 700 és 1100 között bármelyik érték javít a packet loss-on, érdemes kísérletezni, a ti gépetek melyiket bírja legsimábban.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva