PUBG

Vikendi megérkezett az éles szerverekre – Itt a 24. mega-Update!


Végre valahára itt az új pálya!

Eljött az idő, a PUBG Corp. végre kiadta az éles szerverekre is az új havas pályát. A karbantartás ezúttal nem kevesebb, mint 8 órán keresztül zajlik.

A frissítés mértéke pedig 12,9 GB, bár szerencsére ezúttal hamarabb le lehetett tölteni, már a karbantartás megkezdésekor leránthattuk az új update-et. A teszt szerveren ezúttal elég sokan tesztelték az új pályát, így remélhetőleg minden hiba előjött. Várhatóan reggel 9-kor már indíthatjuk is a játékot, persze ez csak a cég által tervezett időtartam.

A frissítés ezúttal óriási, minden újítást itt találtok:

Új pálya: Vikendi

  • A Vikendi egy 6×6 km-es pálya lett, ahogyan vártuk
  • A meccsek itt gyorsabbak, mint Miramaron vagy Erangelen, de lassabbak mint Sanhokon
  • A járművek könnyebben csúsznak meg és nehezebb irányítani őket, mint a korábbi pályákon
  • Hógolyókat dobálhatunk a repülőgép felszállása előtt
  • A lábnyomok ott maradnak a hóban egy bizonyos ideig, erre érdemes figyelni

Piros zóna

  • A piros zónák középpontja a (biztonságos) play zone-on kívül helyezkedik el minden esetben
  • Ahogy szűkül a játéktér, úgy szűkül a piros zóna mérete is

Kék zóna

  • Az első biztonságos zóna sokkal kisebb lesz, mint korábban, viszont a további szűkülések nem lesznek olyan drasztikusak, épp ezért egy teljesen új játékmenetben lehet részünk

Spawn rate

  • Az itemek spawnja szempontjából is egyedülálló lett az új pálya
    • Lvl 3-as sisak megtalálható a world lootban
    • A lvl3-as mellény spawn rate-jét megemelték a többi pályához képest
    • A füstgránát szintén gyakrabban fordul elő a pályán

Új fegyver: G36C

  • Az új fegyver a Scar-L helyére érkezik és egyelőre Vikendi exkluzív
  • Alapvetően 30 darab 5,56 mm-es lövedék megy a tárba, ez extended mag segítségével 40-ig bővíthető
  • Stockot nem tehetünk erre sem

Új jármű: Snowmobile

  • Kizárólag a Vikendi pályán található meg
  • Sokkal jobban lehet közlekedni a hóban a segítségével, de a többi terepen nem valami jó választás
  • Maximum 2 ember utazhat vele

Replay Editor

A videókészítők álma valóra vált
  • Dinamikus videoklipeket készíthetünk az új replay editor segítségével
  • Különböző szögekből, rengeteg beállítás mellett vehetjük fel a legfontosabb pillanatainkat, amelyeket kedvünk szerint exportálhatunk az új szerkesztő segítségével

Játékmenet

  • A levegőbeli karakteranimációkon javítottak
    • A mozgás emiatt fluidabb, realisztikusabb lett
  • Továbbfejlesztették a hit rendszert
    • Jobban látható lesz, ha eltalálunk egy ellenfelünket
    • Javították a képernyőn megjelenő vér effektet
  • Az M16A4 kilőtt golyói között megnövelték a várakozási időt
  • A molotov mostantól a járműben is sebezhet
    • Abban az esetben nem sebez, ha nem az autónkra dobják

Ejtőernyőrendszer átdolgozása

  • Átdolgozott szabadesés
  • Új ejtőernyőzési animációk
  • Nem kell megvárni, hogy leérjünk a földre, levághatjuk az ernyőnket
  • A kiugrás esetén sérülhetünk természetesen
  • A következő újdonságok érkeztek a frissítéssel:
    • Szabadesés
      • A (bal) shifttel teljes sebességgel zuhanhatunk a föld felé
      • Ez mostantól jelentősen gyorsabb lesz, mint amihez korábban hozzászoktunk
    • Ejtőernyőzés
      • Új szabadesés animáció érkezett
        • A (bal) shifttel gyorsabban ugorhatunk és hamarabb érkezhetünk
        • A (bal) ctrl segítségével glide-olhatunk, ez akkor hasznos, ha távolabbra akarunk ugrani
      • Levághatjuk az ernyőnket a levegőben, ha a föld közelébe élünk. Érdemes megfontolni, hogy honnan, ugyanis ezzel HP-t is veszíthetünk.
      • Új landolási animációk érkeztek
        • Bizonyos esetekben, ha túl magasról ugrunk le, akkor bukfencezni fog a karakterünk
      • Ha beleakadunk egy tárgyba vagy épületbe, akkor automatikusan le fogja vágni a karakterünk az ernyőt, szóval óvatosan!
    • Az ejtőernyő mostantól nem tűnik el azonnal, mikor földet értünk

Átdolgozott rangrendszer

  • A korábban bejelentett rangrendszer élesedett a teszt szerveren

UI/UX

  • Új lobby téma a Vikendi pályának megfelelően
  • Hóeffekttel és új háttérzenével fűszerezve
  • A Store funkciókat kibővítették
    • Minden itemet meg tudunk nézni vásárlás előtt
    • Rendezhetjük az itemeket különféle szempontok szerint (ár, újdonság, kiemelt)
  • A Career és a Leaderboard mostantól a Season menüpont alatt található meg
  • Az ALT+K-val kikapcsolhatjuk a térkép feletti dinamikus súgót

  • A pályaválasztó új köntöst kapott, így még átláthatóbb

  • A Training Mode bekerült a “Play” menüpont alá

A pályaválasztásnál mostantól láthatjuk azt is, hogy várhatóan mennyi idő lesz, mire megtalálja a játék a megfelelő szervert, illetve a várakozandó játékosok is látszódnak.

Zavar a magas ping?

Mostantól azt is láthatjuk, ha az adott régióban túl kevesen játszanak az általunk óhajtott szerverbeállításokkal. Ilyenkor a játék kiírja, hogy másik régióba fog átdobni a rendszer és emiatt magasabb pingre kell számítani. Ha ez nem szimpatikus, akkor nem kell elfogadnunk a feltételeket.

Teljesítmény

  • Optimalizálták a lombozat és a növényzet renderelését
  • Javították a CPU teljesítményt az objektum-létrehozási folyamat optimalizációjának köszönhetően
  • A GPU teljesítményt javították a “Post Processing”-hez kapcsolódó medium és low beállítások esetén. Mostantól az Nvidia féle HBAO+ technológiát használják ezen beállítások esetében.

Hibajavítások

  • Javítva a hiba, ami miatt minden fegyver különböző idő alatt volt tüzelésre kész a töltés után
  • Javítva a hiba, ami miatt a járművekkel néha átmentünk az embereken, akik épp a hegyről gurultak le
  • Javítva a hiba, ami miatt nem jött be a menü
  • Javítva a hiba, ami miatt a fal mellett feküdve átlógott néha a fegyverünk a falon keresztül FPP módban
  • Javítva, ami miatt nem a Replay módban nem működik a kamera, amint meghalt az adott ember, akit korábban néztünk
  • Javítva a hiba, ami miatt ideiglenesen leesett az fps-ünk, ha a voice/sound beállításokat gyorsan állítottuk több alkalommal egymás után
  • Mostantól az “UNKNOWN” felirat helyett a megfelelő szervert fogja mutatni a játék
    • Kizárólag a mérkőzés elkezdése után
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékos és a játékost néző (spectate módban) ember különböző látszószögből látja a játékot
  • Javítva a hibák, ami miatt a Kastély és Volnova alá eshettek a játékosok.
  • Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett átlőni a kerítéseket
  • További pályával kapcsolatos hibák javítva, beleértve a lebegő növényzetet

Forrás: PUBG Corp.

Ezt olvastad már?

Hivatalos: Jön a PUBG új rangrendszere – Minden infó, amit tudnod kell róla

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva