A Dota 2 átvette a vezetést, de vajon meddig?
Ebben a rovatunkban a Magyarországon legfelkapottabb és legnépszerűbb Steames játékokat vesszük hónapról-hónapra górcső alá. December után, januárban már kevesebben voltak a gépek előtt, ettől függetlenül tovább tudtak nőni bizonyos játékok.
Top 5 Steames játék *
- Dota 2 – 350,8 millió óra
- PUBG – 343,9 millió óra
- CS:GO – 286 millió óra
- Rainbow Six Siege – 55,7 millió óra
- GTA V – 40,5 millió óra
*= A legtöbb eltöltött idő szerint
Counter-Strike: Global Offensive
A Valve nagy lépésének köszönhetően folyamatosan nőnek a számok. Úgy tűnik, hogy mostanra már-már elérte a teljes célközönségét a játék és nem igazán tud tovább nőni, persze ha jönne valami új tartalom, akkor valószínűleg tudna még újat mutatni a Valve. Ettől függetlenül a 401 ezer feletti átlagos játékosszám idáig a 2. legmagasabb, ami valaha volt a CS:GO történetében, noha csupán 1,48 %-ot nőtt a tábor a decemberi adatokhoz képest. Egyidejűleg pedig maximum 684 511-en játszottak a hónapban.
PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS
A havas pálya és a küldetések újabb 5%-os növekedést hoztak az átlagos játékosbázisba, így átlagosan 497 800-an tolták a PUBG-t egyidejűleg. A maximum játékosszám pedig ezúttal is 1 millió felett volt, ami szintén kellemes eredmény, de ezekkel az értékekkel is kevés volt az első hely, a Dota 2 átvette a vezetést. Persze joggal mondhatjuk, hogy a Dota 2 ingyenes, a PUBG pedig fizetős, de az jól látható, hogy a PUBG nem igazán tudott nőni az utóbbi időben, bármilyen tartalommal is próbálkozott a PUBG Corp.
Rainbow Six Siege
Nyilvánvalóan a Rainbow Six Siege-et jóval többen játsszák, mint a fentebbi ábrán láthatjuk, ugyanis a Uplay-es adatokat nem publikálja a Ubisoft. Feltehetőleg a Steam nagy akciójának köszönhetően ismét egy kellemes 11,7 %-ot nőtt a R6S játékosbázisa, ami a decemberi 22,4%-os növekedés után meglehetősen kellemes. Most egyébként a Uplay-en is nagyobb leárazást kapott a játék, szóval a várakozási idő miatt biztosan nem kell aggódnunk.
Ring of Elysium
A ROE nem igazán tudott még a PUBG mellé érni, ha pedig így haladnak, akkor nem is fog egykönnyen. A Tencent egy remek játékot hozott össze, viszont a játékosok nem igazán mentek rá az ingyenesség ellenére. Januárban 7,8 %-ot csökkent a játékosszám, pedig az új pálya csak most jelent meg. Valamit ki kell találnia a fejlesztőknek, hogy mivel tudják becsalogatni a játékosokat.
Ezt olvastad már?
Egy kutya lett a twitch új sztárja, aki nem hagyja a COD-ozni a gazdáját
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!