R6

Előfordult már, hogy rengeteg MMR-t buktál egy meccs után? Nem nálad van a gond!


Rosszul működik az MMR roll back.

Itt az új szezon, mellyel hivatalosan is beindult az MMR roll back funkció – erről korábban itt olvashattatok:

Újabb pofon a csalóknak: szinte teljesen értelmetlenné válik a boostolás a 4. szezontól

Nos nem működik tökéletesen a rendszer: többen jelentős MMR vesztésről számolnak be meccsek után. A Ubisoft Redditen nyilatkozott a hibáról:

Azt vették észre, hogy néha szignifikáns mennyiségű MMR-t buknak egyesek, anélkül, hogy bármi jele lenne annak, hogy a meccsen csaló vett részt és ezért történt a dolog. Elkezdték vizsgálni az esetet, addig deaktiválták az MMR roll back funkciót. Később frissítették a posztos és hozzátették, hogy nem írja ki a játék, amikor az MMR roll back megtörtént. Ezen felül azokat a meccseket, ahol vissza kellett állítani az MMR-t, nem mutatta befejezettnek a rendszer akkor sem, amikor megtörtént az elvétel: ez eredményezte azt, hogy az átlagosnál is több MMR bukás történt, ugyanis többször is elvette a rendszer tőlük. Az utolsó bejelentkezésnél megerősítették, hogy ez volt a gond, és noha egyből nem sikerült kijavítani, de az egész csapat ezen fog dolgozni, amint megérkezik hétfőn az irodába.

Reméljük, hogy már holnap képesek lesznek megoldani ezt a problémát, valamint illene egy kis kompenzációt is nyújtani azoknak, akik áldozatául estek a kiforratlan szisztémának.

borító: 1 2 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva