PUBG

Erangel változásai nem értek véget! – Megérkezett a 28. update a Teszt szerverekre


Megérkezett a legújabb frissítés.

Ezúttal nem lett olyan nagy a 28. update. A legnagyobb újítás a korábban bemutatott Weapon Mastery, amivel személyre szabhatjuk a fegyvereinket, de természetesen ez csak kozmetikai tuning, a játékban nem lettek erősebbek a magasabb szintű fegyverek, nyugalom a játékmechanika nem változott. Erangelen tovább alakítanak, ezúttal a második körös változtatáshoz érkeztünk el, de tisztán látszik, hogy ezzel még nem ért véget az átalakítás, a kék zónák változását például még csak most kezdték el tesztelni. Ezen kívül pár fontosabb hiba javításra került.

Új funkció: Weapon Mastery

Mostantól a Weapon Mastery felületén szabhatjuk testre kedvenc fegyvereinket. Ezzel együtt megérkeztek a fegyverdíszek, amiket a fegyverek fejlesztésével lehet feloldani. Mostantól ha egy fegyverrel megsebezzük ellenfeleinket, akkor azért Weapon XP-t kapunk. Egészen pontosan sebzés, fejlövés és kill után jár Weapon XP.

A Weapon Mastery teljse leírását itt találjátok

Játékmenet

Az Erangel balansz javítás még továbbra is tart, ezúttal a 2. körös újítások érkeztek meg.

  • 28 %-kal több item fog spawnolni Erangelen
  • A jobb minőségű fegyverek prioritást kaptak
    • Az AR spawnt 64%-kal növelték
    • A DMR spawnt 114%-kal
    • Az SR spawnt 177%-kal
    • Az armor spawnon is növeltek, főleg a lvl2-eseken
    • A healing itemek spawnja is nőtt

Új kék zóna

Egyelőre még csak a Teszt szerveren érhető el és valószínűleg ott is marad még, azaz ez nem fog átjönni egy hét múlva az éles szerverre. Balanszoltak a kék zónákat, egyelőre még kísérleti jelleggel, főként a visszajelzéseket gyűjtik.

SR sebzés

  • Az SR törzs (torzó) sebzési szorzót levették 1,5-ről 1,3-ra
  • Az AWM alapsebzését 120-ról 105-re csökkentették, azaz az AWM mostantól nem fog 1 golyóból knockolni egy teljes élettel rendelkező lvl2-es mellényes játékost

Hangok

  • A járművek felfüggesztése külön hangot kapott. Ez bizonyos szituációkban egy egyedi hangot fog produkálni (pl. ugratásnál). A hangereje FPP/TPP nézet esetén eltérő.
  • Érkeztek új hangok is, azaz bizonyos eldobott, felvett itemek hangjai mostantól különbözőek lesznek

Füstgránát

A füstök mostantól jobban szinkronizáltak lettek a szerverrel és a játékosokkal egyaránt.

Járművek

Új világító effektet kaptak a járművek. Ha be van indítva a motor, akkor a fényszórók, hátsó lámpák és a műszerfal is világítani kezdenek.

Ajtók

A nyitó/záró animációk algoritmusán javítottak, így érzékelni tudják, hogyha egy jármű blokkolja az ajtókat.

Survivor Pass 3: Wild Card

  • A napi küldetéseket könnyítették és kivettek 4 korábbit, ami túl nehéz volt
  • A heti küldetések esetén 16 küldetést könnyítettek és 6-ot töröltek a nehézsége miatt
  • A kihívások esetén 5 küldetésen könnyítettek

UI/UX

  • Bekerült a zoom, amit a tárgyak megtekintése esetén alkalmazhatunk az egérgörgő segítségével.
  • A csapattársak új, jobban átlátható UI-t kaptak

  • A szezon végi jutalmak mostantól mind a 4 elérhető itemet mutatják

Hibajavítások

  • Bizonyos kerítéseken nem lehetett átlőni, ezt a hibát javították
  • Javítva a hiba, ami miatt a szögesdrót kerítések alól nem engedte a játék felvenni az eldobott itemeket
  • Pár manőver esetén a motor korábban nem borult fel, ezt javították, szóval érdemes a motor egyensúlyozására jobban odafigyelni
  • A különböző típusú UAZ-ok különböző maximális sebességgel mentek, de ezt javították és egységes lett a max sebesség
  • Javítva a hiba, amikor az átmászás esetén nem mutatta az animációt a játék
  • Javítva a hiba, ami miatt a sárban és vízben lépkedő játékosok hangjait nem hallhattuk, ha a Harley Quinn Daddy’s Lil’ Monster kinézetet viseltük
  • Javítva a hiba, ami miatt a csapattársunkat nem szedtük fel, hiába 0-ra ért a számláló

A teljes patch notes-t itt találjátok

Ezt olvastad már?

Logitech cuccokat és Noblechairs gamer széket is nyerhettek a PUBG Summit alatt

   

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva