Megérkezett a legújabb frissítés.
Ezúttal nem lett olyan nagy a 28. update. A legnagyobb újítás a korábban bemutatott Weapon Mastery, amivel személyre szabhatjuk a fegyvereinket, de természetesen ez csak kozmetikai tuning, a játékban nem lettek erősebbek a magasabb szintű fegyverek, nyugalom a játékmechanika nem változott. Erangelen tovább alakítanak, ezúttal a második körös változtatáshoz érkeztünk el, de tisztán látszik, hogy ezzel még nem ért véget az átalakítás, a kék zónák változását például még csak most kezdték el tesztelni. Ezen kívül pár fontosabb hiba javításra került.
Új funkció: Weapon Mastery
Mostantól a Weapon Mastery felületén szabhatjuk testre kedvenc fegyvereinket. Ezzel együtt megérkeztek a fegyverdíszek, amiket a fegyverek fejlesztésével lehet feloldani. Mostantól ha egy fegyverrel megsebezzük ellenfeleinket, akkor azért Weapon XP-t kapunk. Egészen pontosan sebzés, fejlövés és kill után jár Weapon XP.
Játékmenet
Az Erangel balansz javítás még továbbra is tart, ezúttal a 2. körös újítások érkeztek meg.
- 28 %-kal több item fog spawnolni Erangelen
- A jobb minőségű fegyverek prioritást kaptak
- Az AR spawnt 64%-kal növelték
- A DMR spawnt 114%-kal
- Az SR spawnt 177%-kal
- Az armor spawnon is növeltek, főleg a lvl2-eseken
- A healing itemek spawnja is nőtt
Új kék zóna
Egyelőre még csak a Teszt szerveren érhető el és valószínűleg ott is marad még, azaz ez nem fog átjönni egy hét múlva az éles szerverre. Balanszoltak a kék zónákat, egyelőre még kísérleti jelleggel, főként a visszajelzéseket gyűjtik.
SR sebzés
- Az SR törzs (torzó) sebzési szorzót levették 1,5-ről 1,3-ra
- Az AWM alapsebzését 120-ról 105-re csökkentették, azaz az AWM mostantól nem fog 1 golyóból knockolni egy teljes élettel rendelkező lvl2-es mellényes játékost
Hangok
- A járművek felfüggesztése külön hangot kapott. Ez bizonyos szituációkban egy egyedi hangot fog produkálni (pl. ugratásnál). A hangereje FPP/TPP nézet esetén eltérő.
- Érkeztek új hangok is, azaz bizonyos eldobott, felvett itemek hangjai mostantól különbözőek lesznek
Füstgránát
A füstök mostantól jobban szinkronizáltak lettek a szerverrel és a játékosokkal egyaránt.
Járművek
Új világító effektet kaptak a járművek. Ha be van indítva a motor, akkor a fényszórók, hátsó lámpák és a műszerfal is világítani kezdenek.
Ajtók
A nyitó/záró animációk algoritmusán javítottak, így érzékelni tudják, hogyha egy jármű blokkolja az ajtókat.
Survivor Pass 3: Wild Card
- A napi küldetéseket könnyítették és kivettek 4 korábbit, ami túl nehéz volt
- A heti küldetések esetén 16 küldetést könnyítettek és 6-ot töröltek a nehézsége miatt
- A kihívások esetén 5 küldetésen könnyítettek
UI/UX
- Bekerült a zoom, amit a tárgyak megtekintése esetén alkalmazhatunk az egérgörgő segítségével.
- A csapattársak új, jobban átlátható UI-t kaptak
- A szezon végi jutalmak mostantól mind a 4 elérhető itemet mutatják
Hibajavítások
- Bizonyos kerítéseken nem lehetett átlőni, ezt a hibát javították
- Javítva a hiba, ami miatt a szögesdrót kerítések alól nem engedte a játék felvenni az eldobott itemeket
- Pár manőver esetén a motor korábban nem borult fel, ezt javították, szóval érdemes a motor egyensúlyozására jobban odafigyelni
- A különböző típusú UAZ-ok különböző maximális sebességgel mentek, de ezt javították és egységes lett a max sebesség
- Javítva a hiba, amikor az átmászás esetén nem mutatta az animációt a játék
- Javítva a hiba, ami miatt a sárban és vízben lépkedő játékosok hangjait nem hallhattuk, ha a Harley Quinn Daddy’s Lil’ Monster kinézetet viseltük
- Javítva a hiba, ami miatt a csapattársunkat nem szedtük fel, hiába 0-ra ért a számláló
A teljes patch notes-t itt találjátok
Ezt olvastad már?
Logitech cuccokat és Noblechairs gamer széket is nyerhettek a PUBG Summit alatt
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!