Nem csak a PUBG-t érinti a fegyverhiba, még mélyebben van a probléma, mint gondoltuk.
Több ízben foglalkoztunk már a hibával, amit nemrég fedeztek fel a PUBG-ben. Nagyon úgy fest, hogy ez bizony a Fortnite-ban is megtalálható, ugyanis a híres streamer, DrLupo is ránézett játék közben, hogy ott mi a helyzet. A motor azonos, szóval simán fennállhat a hiba és a tesztjei szerint fenn is áll.
Because of a Reddit post about FPS vs Rate of Fire in PUBG, I did a test in @FortniteGame because they both run on the same engine. (UE4)
FPS directly affects the Rate of Fire of guns.
Reddit link for info – https://t.co/VJ3D8h7wf1 pic.twitter.com/5JsEDfYePn
— DrLupo (@DrLupo) January 21, 2019
A streamer is arra a következtetésre jutott, hogy bizony az fps közvetlenül hatással van a fegyverek tűzerejével. A hibát tehát az Unreal Ungine 4 javításával tudják orvosolni, amit a Fortnite egész biztosan megkap, viszont a PUBG-t már több, mint 1 éve nem frissítették a fejlesztői, ami nem csoda, hiszen így is elég törékeny a motor ökoszisztémája.
Mi is pontosan ez a hiba?
A korábbi cikkünkben részletesen kifejtettük, de röviden arról van szó, hogy a fegyverek tűzsebessége és az fps-ünk között kapcsolat van. Tehát ha egy fegyver egy másodperc alatt 10 golyót lő ki, akkor 30 fps mellett a fegyver maximális tűzerejével tüzelhetünk. Ám abban az esetben, ha az fps-ünk már nem 30, hanem 31, akkor a fegyver veszít a tűzerejéből és lassabban lő. Ez nagyban befolyásolja a tűzharcok végkimenetelét, ami különösen kellemetlen, hiszen esport játékokról beszélünk.
Lehet tényleg van benne valami?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!