League of Legends

Megérkezett a 8.11, lássuk mit változtatott az új frissítés!

Cloud - Igrici Áron - 6 éve Címkék: 8.11, update,

A 8.10 egy meglehetősen meghatározó frissítésre sikerült, ezt a hagyományt folytatja a 8.11.

A 2018-as mid-season második frissítése nem lest kevésbé meghatározó, mint az első. A 8.10 a feje tetejére állította a dzsungelt és az általános metát, most a 8.11 is igyekszik mindezt folytatni. Ezúttal az alsó ösvény kapott komolyabb törődést, masszív változások érkeztek lövész téren.

Oh, ráadásul Pyke is megérkezett az élő szerverre, azért ez is elég szignifikáns újítás. Lássuk mi változott, szépen sorjában!

Nerfek

Forrás: Riot Games

Karakterek

Graves

  • A kezdő AD-ját csökkentették hárommal.
  • Collateral Damage (R képesség): A töltési idő nőtt a képesség első szintjén 10 másodperccel, a másodikon öttel.

Kha’Zix

  • Void Assault (R képesség): Már nem aktiválódik passzívan az ulti, ha áthalad egy bokron a karakter. Ehelyett csökkent a képesség töltési ideje, az eddigi két használat helyett már háromszor lehet majd aktiválni a továbbfejlesztett formát. Alap járaton csökkent a láthatatlanság ideje, ám ha az ultit fejlesztjük tovább, akkor szignifikánsan nőtt az ideje.

Rakan

  • Gleaming Quill (Q képesség): Az alap gyógyítása csökkent minden szinten.
  • Battle Dance (E képesség): Az alap pajzs csökkent 10-zel minden szinten.

Taliyah

  • Az alap mozgási sebessége és életereje nőtt.
  • Rock Surfing (Passzív): A maximum mozgási sebesség nőtt, a combat lock out mechanika ideje pedig csökkent. (Ez az, ami harc közben ellehetetlenítette a hőst a passzívja használatától.)
  • Threaded Volley (Q képesség): Már nem oszt AoE sebzést, nem kapunk a speciális talajokon bónusz mozgási sebességet, vagy töltünk vele vissza manát. Ehelyett a speciális Worked Ground talajon csökkent a képesség töltési ideje és kevesebb manába kerül.
  • Seismic Shove (W képesség): A töltési idő mostantól 12 másodperc minden szinten.
  • Unraveled Earth (E képesség): Csökkent minden fajta sebzés, mind az alap, mind pedig a robbanás a korábbi szinteken.
  • Weaver’s Wall (R képesség): A fal aktív ideje öt másodpeccel csökkent minden szinten.

Xin Zhao

  • Csökkent a szintenként kapott AD aránya.
  • Audacious Charge (E képesség): Csökkent 20%-kal a képesség lassítása.

Tárgyak

Brawler’s Gloves

  • 200 arannyal többe kerül a tárgy
  • A Crit Chance (Esély a kritikus sebzésre) mostantól Unique Passive, nem halmozható.

Zeal

  • 10 arannyal nőtt az ára
  • A Crit Chance 5%-kal csökkent

Rapid Firecannon, Phantom Dancer, Statikk Shiv, és Runaan’s Hurricane

  • 300 arannyal nőtt az áruk
  • A receptek módosultak

Guardian Angel

  • 400 arannyal drágább lett a tárgy
  • 10 egységgel nőtt a tárgy Armorja (páncélja)

Shurelya’s Reverie

  • A változatosság kedvéért ennek a tárgynak is nőtt 150-nel az ára
  • A mozgási sebesség, amit kölcsönöz 3%-kal kevesebb mostantól
  • A képesség aktívjának töltési ideje 30 másodperccel csökkent
  • Mostantól mana regenerációt is ad a tárgy

Banner of Command

  • A felerősített minionok mostantól nem immúnisak a mágikus sebzésre, ehelyett minden karaktertől érkezett sebzést 70%-kal gyengítenek
  • Már nem ad töltési idő csökkentést

Rúnák

Fleet Footwork

  • A mozgási sebesség gyorsítása 10%-kal csökkent
  • Már nem gyógyít pluszban a kritikus sebzésekkor
  • A távolsági támadások a minionokon kevesebbet gyógyítanak
  • A gyógyítás AP aránya 10%-kal nőtt

Minion Dematerializer

  • Eltolódott a használhatóságok közötti idő, amíg eddig 155 másodpercet kellet várni az újra aktiválásig, mostantól 240-et kell majd.

Buffok

Forrás: Riot Games

Karakterek

Anivia

  • Flash Frost (Q képesség): Az AP aránya nőtt 5%-kal a képességnek, a töltési idő csökkent a korai szinteken

Kindred

  • A Mark (célpont) megjelenésének ideje csökkent
  • Az első célpont korábban jelölődik meg, mint eddig

LeBlanc

  • Mostantól bármilyen sorrendben sorba állíthatjuk a W és R képességünket. (Input buffering!)

Lee Sin

  • Flurry (Passzív): Az energia visszatöltése gyorsabb a magasabb szinteken (Late game buff)
  • Q, W és E képesség: A töltési idő csökkentés már az újraaktiválásokat is érinti!

Urgot

  • Az alap mozgási sebesség nőtt
  • Echoing Flames (Passzív): Nagyobb sebzést oszt a szörnyekre a korai szakaszban
  • Purge (W képesség): Mostantól más képességek használata alatt is aktiválhatjuk
  • Fear Beyond Death (R képesség): Nem köti mostantól röghöz Urgotot miközben egy ellenséges karaktert kebelez be

Viktor

  • Siphon Power (Q képesség): A Discharge sebzése nőtt a magasabb szinteken
  • Chaos Storm (R képesség): Az AP arány minden egyes csapással 10%-kal nőtt

Zyra

  • Grasping Roots (E képesség): A megkötés ideje nőtt

Tárgyak

Blade of the Ruined King és Bloodthirster

  • Mindkét tárgy 200 arannyal olcsóbb lett

Maw of Malmortius

  • A varázsellenállás nőtt öttel
  • Nőtt a pajzs értéke 50-nel, de mostantól nem erősödik a tárgy a bónusz varázsellenállásból

Runic Echoes

  • Mostantól Fiendish Codex-ből épül nem pedig Lost Chapter-ből.
  • 20-szal több AP-t ad, ráadásul a megszokott áron

Új elemek

Forrás: Surrenderat20

Megérkezett Pyke, a League of Legends legújabb támogató karaktere!

Ilyen lesz Pyke játék közben! – A Riot bemutatta a képességeket is

Lövészek

  • Ashe, Caitlyn, Draven, Ezreal, Jhin, Jinx, Kai’Sa, Kalista, Kog’Maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Twitch, Varus, Vayne, Xayah alap statisztikái változtak (nagyobb élet, attack damage és szintenkénti élet növekedés, de kisebb alap attack damage, armor és élet regeneráció).

Tárgyak

  • Stormrazor: Új B.F. Swordből kiépülő item, mely attack damage-et és attack speedet ad, valamint egy egyedi passzívot, mely garantálja, hogy az első lövés kritikus legyen a harc kezdetekor, plusz mozgási sebeséggel lát el.
  • Infinity Edge: a költsége növekedett, de cserébe az attack damage része is. Többé nincs esély, hogy kritikusat sebezzen, nem is erősíti azt. Helyette a teljes összeszedett kritikus sebzési esélyünk 15%-át konvertálja true damage-dzsé, illetve megduplzza az összesített kritikus sebzés esélyünket.
  • Essence Reaver: csökkent a költsége, ő se ad többé kritikus sebzésre esélyt, illetve manát se ad vissza, ha kritikusat lövünk – helyette a hiányzó mana 1%-át adja vissza basic attackok során. Az Essence Flare része ulti használata közben basic attackok során leviszi a töltési időket, és felviszi a támadási sebességet 8 másodpercig.
  • Last Whisper itemei: a bónusz armor penetrationt átváltották totál armor penetrationre (alakítottak a számokon, hogy balanszos legyen). A Lord Dom’s többé nem rendelkezik a Giant Slayer passzívjával. Nőtt a költsége előbbinek, valamint a Mortal Remindernek is, a sebzésük pedig 10 AD-val csökkent.

Megszűnt

  • Giant Slayer és Cloak of Agility nincs többé

Rúnák

Újdonságok

  • Nimbus Cloak (Sorcery): az ulti képesség használata után kicsivel ad 100 mozgási sebességet, mely 2.5 másodpercen keresztül csökken – ez idő alatt átmehetünk egységeken (tehát nem lehet body blokkolni). 60 mádosperces CD van ezen, mely nem csökken CDR effektekkel (!)
  • Hail of Blades (Domination Keystone): 50-100% közötti (szintünktől függ) támadási sebességet kapunk az ellenfelek ellen elkövetett első három lövés erejéig. Ha több, mint 1.5 másodperc telik el a basic attackok között, akkor véget ér a hatása. Ennek a CD-je 5 másodperc (mely onnantól számítódik, hogy nem támadunk).
  • Ultimate Hunter (Domination): az ulti kap 5%-os egyedi CDR-t, plusz további kettőt minden egyes Bounty Hunter stackért.

Eltörölték:

  • Ultimate Hat

Jungle

  • A Hunter’s Machete ugye megváltozott a 8.10-es patch-ben, mely jó pár hőst meggyengített. Ennek kompenzálására Nocturne és Master Yi ugyan kisebb alap AD-vel fog rendelkezni, de cserébe a támadási sebességük magasabb ütemben fog nőni szintenként (amiről tudjuk, hogy náluk extrém fontos). Diana Moonsiler Blade passzívját szintén buffolták hasonló okok miatt.
  • A következő campek több XP-t adnak: Krugs, Gromp, Razorbeaks, Wolves.
  • A Baron Nashor támadási sebessége és corruption sebzése szignifikánsan csökkent. A speciális támadások többé nem osztanak corruptiont.
  • A Scuttle Crab respawn ideje 15 másodperccel csökkent, az általa hagyott shrine hossza pedig 90 másodpercet nőtt.

Tornyok

  • A belső tornyok szignifkánsan több goldod adnak a közelben lévő társaknak, de picit kevesebbet a térképen távolabb lévőknek.
  • Az Inhibitorok és a Nexus tornyok élete 300-al, illetve 900-al csökkent, viszont a health regen nőtt esetükben.
  • Az említett tornyok élete három szegmensre oszlik: mostantól a tornyok csak az aktuális szegmensek határáig tudnak majd gyógyulni, nem lesznek képesek maximum életerőre regenerálódni”

ARAM

Átmeneti változtatások

  • A Butcher’s Bridge pálya Június 18-ig visszatér.
  • Új assassin itemek: Ghostwalkers, Spectral Cutlass, és Bloodletter’s Veil.
  • A Warmog’s Armort kiveszik, a Dark Harvestet nerfelik

Permanens változtatások

  • Hősválasztás során válthatunk arra a hősre, akit épp rerollolt a csapattársunk
  • A Summoner’s Rift-hez hasonlóan játék kezdeti base gate-eket kapunk
  • Korábban lehet feladni: 8 percnél egyhangúlag, 12 percnél szokásosan
  • Hős mastery alakítások is történtek, könnyebben lehet majd S rankot szerezni
  • A négyes szintet sokkal gyorsabban érjük el

Borítókép: dotesports

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva