Csendben kicserélték az update szövegét és reménykedtek, hátha nem tűnik fel senkinek az eset.
Pár napja írtunk róla, hogy végre ismét egy nagyobb frissítés érkezett a teszt szerverekre, ami ráadásul pár napig ott is marad, de ez csak a hab volt a tortán. Azóta érkezett 2 kisebb frissítés is, amivel feltették azt a bizonyos cseresznyét is a habra, de nagyon úgy tűnik, hogy már megint nem olyan mesébe illő ez a történet, mint amilyennek gondoltuk. A limb penetration rendszerrel voltak gondok a kezdetben is, például hogy elfelejtették bekapcsolni, de ezt pár óra alatt sikerült kijavítani.
Most viszont átírták a korábbi update logot a következőre:
“Amikor a golyó becsapódik a karba/kézbe és van mögötte egy másik sebezhető testrészünk, akkor a nagyobb sebzés lesz “jóváírva”. Más szavakkal, ha a játékos keze/karja érné a golyót a fej helyett, akkor a fejlövés úgy fog számítani, mintha ott se lenne a kezünk. Ez a fejnél, torzónál és a deréktájnál van kizárólag alkalmazva.”
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy ha van egy testrész, amit takar a kezünk, akkor simán mintha ott se lenne az a kéz úgy lőjük el az ellenfelünk páncélját (persze csak ha van neki). A korábbi limb penetration pedig egy teljesen komplikált rendszernek tűnt, amivel gyakorlatilag úgy működött volna a sebzés, mint a valóságnak. Most helyette pedig kaptunk egy “itt a kezem, hol a kezem” rendszert, amivel 100%, hogy nem kellett olyan sokat dolgozniuk, mellékesen még rosszul is kommunikálták le.
Sajnos nem az első ilyen eset volt a PUBG Corp. történelmében, már nem is akarjuk tudni, hogy mi állhat a dolgok mögött, de azt is el tudjuk képzelni, hogy mostanra derült csak ki, hogy mégsem sikerült megoldani ezt a problémát, ha emlékeztek 3 hónapja ígérték, hogy az fps stuttert kijavítják, aztán azóta sem érkezett meg az a bizonyos várva-várt patch.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!