PUBG

Limb penetration rendszer a francokat! – A PUBG Corp. csendben átírta az update szövegét


Csendben kicserélték az update szövegét és reménykedtek, hátha nem tűnik fel senkinek az eset.

Pár napja írtunk róla, hogy végre ismét egy nagyobb frissítés érkezett a teszt szerverekre, ami ráadásul pár napig ott is marad, de ez csak a hab volt a tortán. Azóta érkezett 2 kisebb frissítés is, amivel feltették azt a bizonyos cseresznyét is a habra, de nagyon úgy tűnik, hogy már megint nem olyan mesébe illő ez a történet, mint amilyennek gondoltuk. A limb penetration rendszerrel voltak gondok a kezdetben is, például hogy elfelejtették bekapcsolni, de ezt pár óra alatt sikerült kijavítani.

Most viszont átírták a korábbi update logot a következőre:

“Amikor a golyó becsapódik a karba/kézbe és van mögötte egy másik sebezhető testrészünk, akkor a nagyobb sebzés lesz “jóváírva”.  Más szavakkal, ha a játékos keze/karja érné a golyót a fej helyett, akkor a fejlövés úgy fog számítani, mintha ott se lenne a kezünk. Ez a fejnél, torzónál és a deréktájnál van kizárólag alkalmazva.”  

Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy ha van egy testrész, amit takar a kezünk, akkor simán mintha ott se lenne az a kéz úgy lőjük el az ellenfelünk páncélját (persze csak ha van neki). A korábbi limb penetration pedig egy teljesen komplikált rendszernek tűnt, amivel gyakorlatilag úgy működött volna a sebzés, mint a valóságnak. Most helyette pedig kaptunk egy “itt a kezem, hol a kezem” rendszert, amivel 100%, hogy nem kellett olyan sokat dolgozniuk, mellékesen még rosszul is kommunikálták le.

Sajnos nem az első ilyen eset volt a PUBG Corp. történelmében, már nem is akarjuk tudni, hogy mi állhat a dolgok mögött, de azt is el tudjuk képzelni, hogy mostanra derült csak ki, hogy mégsem sikerült megoldani ezt a problémát, ha emlékeztek 3 hónapja ígérték, hogy az fps stuttert kijavítják, aztán azóta sem érkezett meg az a bizonyos várva-várt patch.

 

Forrás

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva