Valószínű, hogy csak ez egy álom marad.
Tegnap végre bejelentették a Battlefield Firestormot, amiben az egyik legnagyobb újítást a rombolható környezet jelenti. Nem csoda, hogy ez a PUBG játékostáborának is megtetszett, de úgy tűnik, hogy nincs teljesen veszve a helyzet, ugyanis az Unreal Engine 4 legújabb verziójában már rombolhatóvá vált a környezet.
Nem csupán karcolások és golyónyomok maradnak az épületeken, hanem szó szerint akár porig rombolhatunk mindent a megfelelő arzenállal. Lévén a PUBG-ben (egyelőre) nincs rakétavető és hasonló brutális pusztításokra képes fegyverarzenál, így ekkora mértékű rombolással nem kellene számolni, de az biztos, hogy jókorát tenne a játékélményhez az új motor.
Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a PUBG automatikusan megkapja, de ott van a fejlesztők előtt a lehetőség, hogy frissítsék a játék motorját. A probléma csupán ott van, hogy a játék motorját nem igazán frissítették az utóbbi időben. Ez már jó párszor téma volt a közösségen belül, de valószínűleg a stabilitás miatt maradtak meg a 2017-ban kiadott 4.16-os verziónál.
Nyilván szkeptikus mindenki a rombolható környezettel kapcsolatban, de ha egyszer tényleg bejönne, akkor a vörös zónától sokkal jobban kellene félni és a gránátok is jóval nagyobb szerepet kaphatnának. Az viszont erősen kérdéses, hogy mi lenne a szerverekkel, hiszen jelenleg a desync-kel is komoly problémák vannak, amelyek javítását már régóta ígérik.
Ezt olvastad már?
Interjú: Tényleg a PUBG 2.0 miatt hagyta ott a céget Brendan Greene?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!