Úgy tűnik, hogy az Apex Legends fejlesztőinek sikerült azonosítania a problémát, ami miatt néhány PlayStation-ön játszó játékos minden egyes jutalmát elvesztette, beleértve az igen ritka Heirloom kozmetikumokat is.
„Minden eltűnt, és semmit sem tudtunk tenni az ügy érdekében. Volt, nincs.” – magyarázta az egyik csalódott személy. A fejlesztők még februárban kezdték vizsgálni a kérdést, de azóta is csak kapkodták a fejüket.
Most azonban végre megtalálták a megoldást a problémára. „Akik az adatbázis ezen sérült részén játszanak, őket migráljuk a szerver egy hibátlan részére, azoknak, akiknek eltűntek a dolgai, nekik úgymond visszaállítjuk egy korábbi állapotra a játékmenetüket.” – fejtette ki a fejlesztők egy tagja.
For players whose data was on the affected database shard, we will be restoring their progress to a backup from April 5 at ~18:00 UTC
— Respawn (@Respawn) April 6, 2021
Ha esetleg valaki érintett közülünk, ne aggódjon, a problémát már megoldották.