A League of Legends már több mint 11 éve színesíti a szürke hétköznapokat. A játék szerencsére jó kezekben van, legalábbis bugok terén alig-alig látni komolyabbakat. A kliens gyenge, valamint a hősök egyensúlyának kezelése sem mindig a legmegfelelőbb, de úgy gondolom, hogy a LoL közösség összességében meg lehet elégedve a Riot Games munkájával.
Viszont előfordul, hogy porszem kerül a gépezetbe, ekkor viszont akkora hibát tud produkálni a játék, amire könnyedén rámehet egy teljes meccs.
Ilyen például az az eset, amikor Urgot a Sion passzív fennlétének utolsó pillanatában dobja hátra a hatalmas zombit. Ekkor ugyan újraéled a tank, viszont a játék úgy érzékeli, hogy Urgot maga mögé hajította a nagydarab lényt, így a feléledés után egyből elrántja a Fountainből Siont a program. Nos, bizonyos esetekben akár az ellenséges tornyok egyike alá…
INTeresting interaction between Sion and Urgot
byu/grimpou inleagueoflegends
Zsinórban két ilyen kiszolgáltatott halál pedig akár a meccs végét is jelentheti. Urgot komoly tárgyelőnybe kerül, s ráadásul az első összecsapást is ő nyerte, vagyis innentől kezdve az összeset ő fogja.
Szerencsére ez nem egy mindennapos hiba, de ha esetleg ilyen matchupban játszol, érdemes figyelni erre a hajmeresztő hibára!