A “run-and-gun” accuracy a Valorant indulása óta igen vitatott téma. Mivel a játékosok több CS:GO stílusú lövöldözést szeretnének, a tűzharc közbeni mozgás nagy pontossága, különösen az induláskor, nem tetszett a játékosoknak.
A Riot hajthatatlanul védelmezte a mechanikát – ez még jelenleg is így van. A játékosok aggodalmait azonban azzal próbálják enyhíteni, hogy a Valorant Episode 3-ban ismét nerfelik a funkciót egy bizonyos szinten.
Bár a pontos számok még nem állnak rendelkezésre a június 22-i megjelenés előtt, Max Grossman és Sal Garozzo vezető tervezők elmagyarázták, hogy „jobban szeretnék jutalmazni a proaktív és precíz mozgást”.
A pontos adatok hamarosan bejelentésre kerülnek, itt tudjátok csekkolni:
Join us for a Twitch hangout June 21, 10AM PST on https://t.co/rDsTuLSxsf to learn what's new in Episode 3. Devs will talk Competitive, Agents, weapon skins, and more with host @RivingtonThe3rd pic.twitter.com/CK2Ov6Olrt
— VALORANT (@VALORANT) June 19, 2021