Sajnos a napokban a megszokottnál rosszabb játékélményt nyújt a Warzone. Nem azért, mert alapvetően rossz lenne a játékmenet, hanem azért, mert visszatért a god mode és a láthatatlanság is a sűrűn előforduló hibák csoportjába.
„Szegény embert az ág is húzza!’ – szokták mondani, s ez a szólás hatványozottan igaz a Call of Duty közösségre. A csalók és az őrületes hibák mellett mind a mai napig élesek még olyan fejlesztői bakik, amik könnyedén eldönthetik egy menet végkimenetelét.
Ilyenek például a lépcsőházak korlátai.
Are we genuinely not able to shoot through this fence made of 95% air?
byu/Academic_Pirate inCODWarzone
A játék megjelenése óta nem sikerült az éppen aktuálisan regnáló fejlesztőcsapatnak orvosolni a fémrudak hitboxát. Van olyan szög, ahonnan minden lövedéket felfognak, viszont létezik olyan is, ahol olyan, mintha nem is léteznének.
Akik már keveredtek lőpárbajba lépcsőházban, azok biztosan tudják, hogy miről beszélünk. A közösségből szinte biztos, hogy hetente jelzi valaki ezt a problémát, ám a Raven Software csak legyint rá. Reméljük azért, mert minden energiájukat az új anti-cheat fejlesztésére fordítják…