A Warzone sajnos nem minden esetben sétagalopp a „civil” ember számára. Meg kell küzdeniük a csalókkal és az egyéb idegtépő játékmechanikákkal. De ha nekünk, egyszerű játékosoknak ilyen nehéz lavírozni, akkor mégis miért teljesítenek olyan őrült jól a tartalomgyártók?
Professional players should not be in these lobbies
byu/315millertime inCODWarzone
Ismét előbukkant a Warzone Subredditen egy kép, ami bizonyítja, hogy a videósok jóval a képességszintjük alatti meccsekbe kerülnek folyamatosan. A kommentelők között volt, aki ezt gusztustalannak tartotta, de sokan csak simán a hibás rendszernek tették mindezt be.
Volt viszont egy meglepő hozzászólás, ami egy korábbi TikTok videóra utalt. Ezt a videót egy Activision dolgozó töltötte fel a platformra, s arról beszélt, hogy a Call of Duty partnereknek a cég direkt „csalja el” a számait.
Ha a videós jól teljesít és sziporkázó akciókat közvetít, akkor az lényegében jó reklámnak minősül, így a partnereken keresztül próbálja stabilizálni a játékosbázist a kiadó.
Szomorú, ha ez tényleg igaz, így Aydan őrült rekordjai sem érnek már annyit.