Ezen a játékelemen biztosan javítani kell a FIFA 22-re

Az EA Sports már egy halom újdonságot bemutatott, amivel készülnek a FIFA 22-ben. Teljesen átdolgozzák az Ultimate Team Division Rivals, na meg FUT Champs rendszerét, valamint a régi motorosok is kapnak egy kis törődést a Karrier módban, na meg a Voltában.

A játékmenet sem marad a régi, olyannyira nem, hogy az újgenerációs gépeken a motor is teljesen más lesz. A Hypermotion technológiának köszönhetően a fejlesztők azt ígérik, hogy a lehető legközelebb hozzák a játékot a „szimulátor” kifejezéshez, a pályán lévő játékosok pedig tényleg élő-lélegző focistáknak fognak tűnni.

98 heading accuracy…i thought headers were manual
byu/Funnydad44 inEASportsFC

Ennek nagyon örülnénk, ugyanis a FIFA 21-ben volt olyan játékmechanika, ami egyáltalán nem közelítette meg a valóságot. Ez pedig nem volt más, mint a fejelés. Egészen a játék legvégéig tudtunk azzal védekezni, hogy pusztán csak az éppen alkalmazott játékos a gyenge benne, ám most, hogy szinte mindenkinek 98-99 körül mozog a fejelése, már biztosak vagyunk abban, hogy itt valami nagyon el lett szúrva a fejlesztés során.

So this is what 99 header accuracy looks like
by inEASportsFC

Egyre több értetlenkedő visszajelzést látni a nagyobb fórumokon, természetesen joggal. A FIFA 22-nek hatalmasat kell javulnia ilyen téren, a 21 ugyanis teljes mértékben megbukott.

Nagyon bízunk abban, hogy az EA Sports figyelemmel kíséri a felhasználók visszajelzéseit…

Betöltés...
Keresés
Keresés