Nos, tegnap végre elindult a várva várt The Haunting event – röviden az a feladatunk, hogy a szokásos menet mellett valahogy alacsonyan tartsuk a ‘Fear Meter’ szintjét, különben minél feljebb megy, annál parább dolgokat látunk.
Különböző animációk, hangok és egyéb finomságok nehezítik meg körünket. De hogyan is tarthatod alacsonyan? Hiszen szép lassan kúszik felfelé… Pontosan erre találták ki azokat
a „kék zónákat”, ahol lassan de biztosan megy le – és a szellemek sem mehetnek oda.
Miért fontos ezeket megemlíteni ebben a cikkben? Nos, történetesen azért, mert ez egy végre tényleg jól sikerült, izgalmas event lett, de a közösségnek ez sem jó. Ahogy mostanában semmi sem jó.
Történt ugyanis, hogy egy játékos közzétette a videót, ahol az egyik animáció miatt került ki ő vesztesként egy tűzharcból, és természetesen ezután azonnal a fejlesztőket hibáztatta. De mi „küldene” a zónába, ha ezek nem lennének? Mitől „félnél”? Mi a kockázat?
Thank you activision for making this very fun gamemode. These animations are not annoying at all
byu/Uhbie inCODWarzone
Ehhez hasonló, mindent kitakaró animációkat már csak akkor kapunk, amikor a ‘Fear Meter’ szintje az egekben van. Ettől kisebb szinteken „csak” a hangokat halljuk,
valamint kisebb animációk jelennek meg a képernyőn.
A halloweeni event lényege az, hogy borzongj végre, és ha az animációk nem lennének, az lenne a baj…