Bár a LoL közössége és a fejlesztői szerint sem pont úgy alakult a Fény Őrzői esemény, mint ahogyan azt szerették volna, igyekeznek a jót meglátni a dologban, és most a játékosokkal is megosztották a tapasztalataikat egy új blogbejegyzésben.
Elmondták, hogy mit tanulhattak a „kudarcokból” és azt is, hogy a jövőben még inkább a játék történetére támaszkodó eseményekre számíthatunk. A különbség az lesz, hogy
nem fogják az eseményeket grindy minijátékok mögé bepakolni,
ahogy azt a Spirit Blossom és a Sentinels of Light esetében tették.
Így összegezték a fejlesztők a tanultakat:
- Az eseményekhez tartozó metajátéknak mindenki számára elérhetőnek kell lennie, nem csak a legtöbbet játszó játékosoknak.
- A nagy eseményeket úgy kell ütemeznünk, hogy az átlagos résztvevők is képesek legyenek átjutni a lényegi részen, az igazi favágó munkát pedig meghagyjuk opcionális kihívásként az elszánt rajongók számára.
- A metajátékokat le kell egyszerűsítenünk, hogy a játékosok tudják, mihez hogyan férhetnek hozzá.
- Biztosítanunk kell, hogy a hivatalos háttértörténet eléréséhez ne legyen szükség unalmas darálásra, és ne csak a metajátékon keresztül legyen elérhető.
- A háttértörténetnek és a karakterek természetének a játékosok elvárásaihoz kell igazodniuk.
- A párhuzamos történetmesélési formáknak egységesnek kell lenniük.
- Csak indokolt esetben használunk arctalan, a játékost megtestesítő karaktereket.
- A hősök jellemét nem alakítjuk át.
- A kliensbeli visual noveleknek vannak léptékbeli korlátaik, amit tiszteletben kell tartanunk.
- Érdekes részletekkel gazdagíthatják vagy különleges nézőpontból mutathatják be a háttértörténet legfontosabb elemeit, de nem mesélhetnek el önállóan hosszú történeteket.
Kíváncsian várjuk tehát, hogy ezeket, és a League of Legends háttértörténetét alkalmazva milyen eseményeket hoznak el 2022-ben a fejlesztők a közösségnek. Az biztos, hogy számtalan lehetőség rejlik még a dologban…
Várjátok már? Szerintetek min lehetne javítani?