Ezért nem éri meg 4:3-ban CS-zni – Még a profik is buknak vele

A CS:GO közösséget mindig is megosztotta a 4:3 és a 16:9 képarány témája. Sokan úgy gondolják, hogy a 4:3 sokkal optimálisabb, mivel a karakterek szélesebbnek, tűnnek így könnyebb őket lőni, sőt, sokkal gyorsabbnak tűnik a játék tőle.

Ha ez nem lenne elég még, a profi játékosok hozzátették, hogy ők is a 4:3-as képarányt preferálják, mivel egy úgy nevezett „tunnel visiont” ad a játékuknak, ami lehetővé
teszi, hogy sokkal jobban összpontosítsanak.

A 4:3 mindezek mellett még sokkal több FPS-t is kicsikar a gépből, ami nem egy utolsó szempont. Ezért a legtöbb profi játékos 4:3-ban játszik, ám van egy hatalmas hátránya ennek a képaránynak.

Méghozzá a Field of View (FOV).

Magyarul a látómező, ami a monitoron megjelenik. Ez a 16:9-es beállításban majdnem kétszer akkora, szóval sokszor történik olyan, hogy a 4:3 használók egyszerűen nem
veszik észre az ellenfelüket a kép sarkában, mert nincs rajta a kijelzőjükön.

A kommentátorok 16:9-ben nézik a játékot, így sokszor van olyan pillanat, amikor ők látják, hogy egy játékos nem vette az ellenfelét a képarány miatt. Nos így járt APEX is, a Vitality játékosa, aki egy tökéletes lehetőséget hagyott ki a 4:3-as képarány miatt Majorön.

Apex with a perfect 4:3 moment
byu/heddpp inGlobalOffensive

Betöltés...
Keresés
Keresés