Azt hiszem a kompetitív FPS szerelmeseinek, s így sem a VALORANT, sem pedig a CS:GO közösségnek nem kell bemutatnunk Shroud nevét. A profi játékosból lett tartalomgyártó óriási követőbázissal rendelkezik, ráadásul elnézve a streamjeit a képességei sem koptak el a visszavonulása óta, így több ízben is relevánsnak számít a véleménye.
Ugyan néha lehet látni World of Warcraftozni is, azért javarészt olyan játékokkal játszik, amiben a lőfegyverek játszanak kulcsszerepet. Ilyen például a VALORANT is, ami a Riot Games nagy sikerű lövöldéje.
Játékmechanikailag kísértetiesen hasonlít a Counter-Strike-ra, ám a Valve játékával ellentétben ez egy fokkal pörgősebb, sokkal frissebb és sokaknak érdekesebb. A folyamatosan érkező újítások nem hagyják kihűlni a hype-ot, ez pedig Shroud szerint hosszútávon kicsinálhatja a „riválisokat”.
Elsősorban a CS:GO-t említette a volt profi, aggodalommal beszélt a témáról.
„Mégis mit fog tenni a CS? Aggódom a játékért, mert ha a fejlesztők nem csinálnak valami újat, valami jót, akkor a játék akár ki is halhat idővel.”
Egy biztos, az észak-amerikai FPS szcéna kezd teljesen átalakulni. Temérdek nagyobb CS:GO név átvándorolt már a VALORANT-ra, s még Shroud is többet nyüstöli a Riot lövöldéjét, mint a Valve arany tojást tojó tyúkját.