Valve: „Ezért nem osztunk meg semmit sem a CS:GO játékosokkal!”

A Valve mindig is a titokzatosságáról volt híres, és bár a vállalat az elmúlt egy évben egy kicsit nyitottabb lett, még mindig nem az a prioritásuk, hogy rendszeresen közöljék a Dota 2 vagy a Counter-Strike: Global Offensive játékosokkal, hogy mi várható a jövőbeli frissítésekben.

Ez szándékosan van így, mivel az e játékok mögött álló fejlesztők mostanra elmagyarázták, hogy az irányvonaluk az, hogy „hagyják, hogy a frissítések beszéljenek”.

„Úgy gondoljuk, hogy a CS:GO jobb, ha egyértelmű, szűretlen visszajelzéseket kapunk” – magyarázta Gautam Babbar, a CS:GO fejlesztője egy fejlesztői előadásban. „Olvassuk és elemezzük ezeket a visszajelzéseket, amelyeket a játékosaink a különböző online közösségekben tesznek közzé. Mi magunk ritkán veszünk részt ezekben a beszélgetésekben.” – osztotta meg a hallgatókkal.

„Ha részt veszünk benne, akkor ők már nem egymással, hanem velünk beszélgetnek, és a visszajelzések kevésbé lesznek egyértelműek. Időnként beleszólunk, ha úgy tűnik, hogy leblokkoltak, vagy további információkra van szükségünk, de egyébként kimaradunk belőle.” – folytatta.

„Ha a CS:GO játékosoknak van mondanivalójuk, az azért van, mert elégedetlenek a játék állapotával… a legjobb módja annak, hogy reagáljunk erre a visszajelzésre, az, hogy kijavítjuk azt a hibát vagy problémát, ami miatt a játékosok felháborodtak.”

„Kerüljük, hogy a játékkal kapcsolatos jövőbeli tervekről beszéljünk, vagy akár arról, hogy hogyan szándékozunk kijavítani egy adott hibát, mert a tervek mindig változhatnak – egy hiba több munkát igényelhet, mint amire számítottunk, vagy a javításnak váratlan következményei lehetnek. A közösség érdekei is változnak idővel.”

Babbar szerint, ha a fejlesztők mondjuk egy hibajavítást ígérnének, és az a vártnál tovább tartana, vagy egy kiemelkedőbb problémára fordítanák a figyelmet, akkor ez a megszegett ígéret „elkezdené erodálni a bizalmat” a fejlesztők és az FPS-játék játékosai között.

„Amikor ilyen ígéretet teszünk a jövőre vonatkozóan, a játékosok azonnal a játék jövőjére kezdenek el gondolni, és nem arra, hogy milyen a játék most. Könnyű elképzelni, hogyan kommunikálsz a termékedről, amikor jól mennek a dolgok. De minden szolgáltatásként nyújtott játék esetében tervezni kell a kihívásokkal teli időkre, és ez alól a CS:GO sem kivétel.” – fejezte be mondanivalóját.

Betöltés...
Keresés
Keresés