Hamarosan jöhetnek a TV reklámok a FIFA játékokba

Az EA Sports a Festival of Futball promó során bebizonyította, hogy lehet úgy pakkokat értékesíteni, hogy közben mindenki elégedett. Viszont azzal, hogy belelátunk előre a csomagokba, a véletlenszerű költekezés kikerült a pixisből. S ha ez tényleg a FIFA-széria jövője, az EA Sports-nak valamivel pótolnia kell a bevételkiesést.

Most úgy tűnik, hogy már meg is van a B-terv, ugyanis a kanadai cég megegyezett a Hi-Rez Studios-zal (azzal a céggel, akik a Smite nevű MOBA címet is jegyzi), egy új, akár játékokon belüli reklámrendszer fejlesztéséről.

Az EA Sports ugyan még tagad, de nagy eséllyel fogunk mi még erről az új elemről hallani. Ha más nem, az ingyenes címek esetében, mint a Smite, vagy a FIFA Online 4 biztosan.

Betöltés...
Keresés
Keresés