Az EA Sports a Festival of Futball promó során bebizonyította, hogy lehet úgy pakkokat értékesíteni, hogy közben mindenki elégedett. Viszont azzal, hogy belelátunk előre a csomagokba, a véletlenszerű költekezés kikerült a pixisből. S ha ez tényleg a FIFA-széria jövője, az EA Sports-nak valamivel pótolnia kell a bevételkiesést.
Most úgy tűnik, hogy már meg is van a B-terv, ugyanis a kanadai cég megegyezett a Hi-Rez Studios-zal (azzal a céggel, akik a Smite nevű MOBA címet is jegyzi), egy új, akár játékokon belüli reklámrendszer fejlesztéséről.
Coming soon, watch a 30 second ad before you can preview a pack… pic.twitter.com/unWMAUTPeZ
— FUT Watch (@FutWatch) June 30, 2021
Az EA Sports ugyan még tagad, de nagy eséllyel fogunk mi még erről az új elemről hallani. Ha más nem, az ingyenes címek esetében, mint a Smite, vagy a FIFA Online 4 biztosan.