Augusztus 17-én debütált a Fortnite vadonatúj módja, mely nagyon ismerős lehet azoknak, akik játszott már az Among Us nevű játékkal. Az LTM ugyanis lényegében az Among Us, csak a Fortnite álcájával tálalva.
🤔🤔🤔🤔 pic.twitter.com/wTESWQHJZD
— Gary Porter (@supergarydeluxe) August 17, 2021
Az Among Us-t készítő cég, az Innersloth fejlesztői azonban nem túlságosan örülnek ennek. Senki sem mondta, hogy az Epic nem tudná elvenni az ötletüket, de a fejlesztők számára kicsit szúrónak tűnik, hogy a cég még csak meg sem kereste őket…
Gary Porter, az Innersloth egyik programozója posztolt egy képet a Fortnite Imposter módjához készült pályáról, és valóban feltűnő hasonlóságot mutat az Among Us The Skeld pályájával.
https://twitter.com/TheVTran/status/1427725916994682887
„Nem szabadalmaztattuk az Among Us mechanikáját. Nem hiszem, hogy ez egészséges játékiparhoz vezetett volna.” – tweetelte az Innersloth társalapítója, Puff, majd hozzátette: „Tényleg olyan nehéz lenne 10%-kal több erőfeszítést tenni, a saját ötleteddel?”.
Callum Underwood az Innerslothot támogató indie cégtől, a Robot Teddy-től egyetértett, és azt javasolta az Epicnek: „Legalább a nevet megváltoztathattátok volna lol”.
We didn't patent the Among Us mechanics. I don't think that leads to a healthy game industry. Is it really that hard to put 10% more effort into putting your own spin on it though?
— Puff hehe (@PuffballsUnited) August 17, 2021