A VALORANT elsősorban a célzásról és a képességek jó időben történő használatáról szól. Na meg természetesen a csapatmunkáról. Viszont itt is, mint a legtöbb FPS játékban, lehetőségünk van kést rántani, ha szorult helyzetbe kerülünk.
A gond csak az, hogy a Riot Games lövöldéjében nem működnek túl jól a közelharci fegyverek. Az animációk nem egyeznek meg a tényleges sebző hatással, s ezzel a fejlesztők is tisztában vannak. Elmondásuk szerint a pengék csupán egy-egy meghatározott ponton sebeznek, az animáció viszont azt sugallja, hogy a rántások végig sebeznek.
This week, we address the Rank Rating penalty for queue dodge, and look at the knife hit detection. https://t.co/b5s0zyIRH3 pic.twitter.com/1LHdTSFwq3
— VALORANT (@VALORANT) February 24, 2021
A Riot Games most buffokon dolgozik, szeretnék, ha a kések megbízhatóbbak lennének a jövőben. Az nem lenne jó, ha a kések uralnák a meccseket, de a cél az, hogy megfelelő alternatívák legyenek és a játékosok is úgy érezzék, hogy hatásuk van a játékmenetre.
Jelenleg több iterációt is próbálgatnak házon belül, még nem tudni, hogy mi lesz a megoldás. Viszont arra készülni lehet, hogy javulni fog a helyzet.