Fakerrel csábít magához vevőket a McDonald’s Koreában

A koreai League of Legends bajnokság (LCK) egyik legfőbb szponzora a McDonald’s. Ez nem olyan nagy meglepetés, hiszen a gyorsétteremlánc egy halom sportot támogat már évtizedek óta. Így az, hogy az esport szcénán belül is megmutatják magukat, igazából evidensnek is gondolható.

Mivel Koreában az esportnak hatalmas kultusza van, így az ázsiai országban a McDonald’s újonnan az LCK játékosaival reklámozza az ételeit. Erre a célra most élesítették az „LCK Legends Pack”-et amin belül szendvicsek, valamint exkluzív, a bajnoksághoz köthető tartalmak találhatók.

Többek között speciális, pozíciókra lebontott, gyűjthető kártyák. Faker, Chovy és Canyon is kapott speciális lapot, ám közülük egyértelműen Faker kártyája ér a legtöbbet.

A ritkaságért kilószámra vásárolják a menüket a rajongók, a McDonald’s pedig az elmúlt időszak egyik legsikeresebb koreai promójaként könyvelheti el az LCK kollaborációt.

Betöltés...
Keresés
Keresés