A változás szele: Új Battle Pass rendszert tesztel az EA

Ha játszottál bármilyen többjátékos címmel az elmúlt években, akkor nagy valószínűséggel találkoztál már Battle Pass rendszerrel. Az évek során megugrott népszerűségük, ezek a játékon belüli modellek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy egy szezon során prémium tartalmakat oldjanak fel.

A Battle Passokat olyan óriásjátékok is átvették, mint a Fortnite, a Call of Duty és még sok más. Most úgy tűnik, az EA továbbfejleszti azt egy nemrég bejelentett szabadalomban felfedett érdekes új funkciókkal. Ahelyett, hogy minden játékost ugyanazon az úton tartanának egy szabványosított Battle Pass-szal, az EA közelgő címei az eddiginél   nagyobb szabadságot biztosíthatnak.

A szabadalom a „Seasonal Reward Distribution System” nevet kapta. A rendszer célja, hogy a játékosok számára „nem lineáris” fejlődési utat biztosítson. A tipikus 100 szintes Battle Pass helyett ez az elképzelés lehetővé tenné a játékosok számára, hogy „megválasszák, hogyan fejlődnek”. Egy egyedi „jutalomtérkép” különböző utakat kínálna a feloldható tárgyakhoz.

Tegyük fel, hogy például egy karakter skin helyett inkább egy új fegyver skinjét szeretnéd feloldani. Az EA új módszere lehetővé tenné, hogy ezt megtehesd, és a jutalomstruktúrán keresztül a saját utadat válaszd ki. „A felhasználó egyéni jutalmakat választhat, amikor a virtuális karakter szintet lép” – vázolja a szabadalom.

A szabadalomban több Battle Pass szintről is szó esik. Ez önmagában nem különösebben újdonság. A legtöbb cím ingyenes és prémium pályákat kínál, az EA rendszere azonban négy különböző szintnek ad helyet. Ez teljesen új játékbeli modellekhez vezethet, ahol a játékosok nagyobb fokú kontrollt kapnak.

Nyilvánvalóan érdemes szem előtt tartani, hogy nem minden szabadalomból lesz teljesen megvalósult funkció. Továbbá ezt csak nemrég, 2021. május 13-án nyújtották be, így még eltarthat egy jó darabig, amíg a szabadalmat jóvá is hagyják.

Betöltés...
Keresés
Keresés