Néhány nappal ezelőtt már beszámoltunk nektek arról, hogy Guggimon saját Fortnite skint kapott – nem is értjük a dolgot azóta sem. A többnyire felnőtteknek szóló tartalmat gyártó virtuális sztár egy ilyen játékban.
Nem nagy titok, hogy a Fortnite közösségének átlag életkora nem igazán üti meg a bűvös 18-as számot. De akkor mégis mi áll az érdekes döntés hátterében? Sokan kíváncsiak erre, hisz nem mi vagyunk az egyetlenek, akik értetlenül állnak a dolog előtt.
Guggimon megálmodója, a Superplastic vezérigazgatója és alapítója, Paul Budnitz beszélt egy interjúban a jelenségről, és arról, hogy lett skin a TikTok sztárból. „Kiderült, hogy az Epic csapata hatalmas rajongója Guggimonnak, mi pedig a játéknak.” – mondta.
„Guggimon és Janky több száz órát töltöttek azzal, hogy Red Bullon függve hajnali 4-ig nyomták a Fortnite-ot, így amikor felhívtak ezzel, teljesen egyértelmű volt a válasz.” Amikor a kreatív folyamatról volt szó, Paul csak dicsérni tudta az Epic csapatot.
„Szuper izgatottak voltunk, hogy egyesítjük világainkat, és ráadásul ilyen kreatív módon. ” – mondta. „Amikor azt akartuk, hogy Guggimon egy rózsaszín koponyás lufin pottyanjon be a játékba, azt mondták, hogy ‘basszus, ez igen’. Ekkor tudtuk, hogy ez nagyszerű lesz.”
Paul azt is elmondta, hogy a virtuális influencerek egyre népszerűbbek, ennek oka pedig az ,hogy olyan dolgokat tudnak csinálni, amiket a valódi influencerek nem, miközben a social médián keresztül a valódi interakció révén megmarad az „ismertség” érzése.
„Guggimon képes elszívni egy szivart a Times Square közepén, miközben egy döglött bálna tetején áll – ami valóban megtörtént -, Jankyt pedig már több százszor felrobbantották, borotvapengékbe temették, vagy bedobták egy Supreme faaprítóba” – magyarázta.
Nos, ezek alapján is felmerül a kérdés, hogy tényleg erre van szükség a játékban?!