A Payload az első objective-based játékmód, amit a Warzone integrált a játékba, ahol 20 fős csapatok küzdenek meg. A mód a Warzone elemeit keveri a régi Call of Duty többjátékos mechanikával.
Úgy „reklámozták”, hogy ez egy nagyszerű lehetőség a fegyverek szintezésére, ám eddig elég vegyes vélemények érkeztek. Egyes játékosok azt veszik észre, hogy a játék előrehaladtával a lobby mintha szellemvárossá válna.
Az egyik játékos a közösségi médiába vitte ki frusztrációját, ahol arról beszéltek a többi játékossal, hogy a Payload játékok végén sokkal kevesebb játékos van, mint a 40, akikkel a játék eredetileg indult.
A játékos azt szeretné, ha egy olyan funkciót adnának hozzá, ami hasonló ahhoz, mint amit a COD multiban használnak, vagyis a Fill System. Ez lehetővé tenné, hogy új játékosok csatlakozzanak a lobbihoz, hogy ez segítsen kiegyensúlyozni a csapatokat.
Payload gamemode should have team refills during the match
byu/Lma0-Zedong inCODWarzone
Ez megoldja azt a problémát is, hogy a játékosok idő előtt elhagyják a játékot. A játékosok nem hoznák hátrányos helyzetbe csapattársaikat a játék hátralévő részében, ha úgy döntenek, hogy idő előtt elhagyják a lobbit.
A játékosokat az is felháborította, hogy milyen hosszúnak érzed a játékot, és hogy nem jutalmaz eléggé. Egyikőjük szerint a mód szórakoztató, de úgy érzi, hogy becsapták: „Nem is beszélve arról a kevés XP-ről, amit a végén kapsz”.
A közösségből érkeztek jelentések arról, hogy a játékosok nem kapták meg a megszerzett XP-jüket, így ez pedig egy hiba lehet. Reméljük, a fejlesztők hamar kézbe veszik a dolgot.