Az Apex Legends fejlesztője, Daniel Klein elmagyarázta, hogy miért nem tervezik egyelőre Valkyrie megváltoztatását, annak ellenére, hogy egy egész sereg legendát finomítanak a 10. szezonban.
A képességeivel és nevével kapcsolatos rengeteg furcsa pletyka után Valkyrie végül a 9. évad: Legacy kezdetén került be az Apex Legends játékoskeretébe, és rögtön nagy szeretetet kapott a rajongóktól.
Akárcsak egy maroknyi más legendának, az ő képességei is a mozgásról szólnak, és bár a felszerelésével kapcsolatban voltak problémák, a legújabb legenda továbbra is népszerű választás.
A 10. szezon Emergence felé haladva néhány rajongó természetesen változást is szeretne. Azt szeretnék, ha kedvenc legendájuk a lehető legerősebb lenne. Azonban egyelőre nem tervezik, hogy buffolják őt.
Néhány kérdésre válaszolva a Valkyrie mögötti statisztikákkal kapcsolatban Daniel Klein, a Respawn munkatársa elmondta, hogy a felderítő legenda „szilárdan a középmezőnyben” van, és tisztességes helyen van, amikor a különböző képességszinteken a győzelmi arányáról van szó.
Néhány rajongó felvetette, hogy túl erős, és nerfre van szüksége, nem pedig buffra, amivel Klein szintén nem értett egyet. „Biztos vagyok benne, hogy így érzitek, de a számaink nem értenek egyet veletek.” – mondta.
„Nagyjából ugyanolyan relatív győzelmi aránya van mint bárki másnak” – tette hozzá. A fejlesztő megjegyezte, hogy a magas mobilitása végül úgy tűnik, hogy „önszabályozó”, ahogy a játékosok hibáznak.