Sokan a videojátékokra fogják az agresszivitás megjelenését. Ezt már természetesen sokan cáfolták és remélhetőleg egyre többen fogják belátni, hogy ez a tézis bizony hibás. Ennek függvényében viszont a gamer közösségen belül elindult egy mém évekkel korábban, ami teljesen megállja a helyét. „Nem a játék tesz agresszívvá, hanem a lag!”
Ezt viszont minden játékos osztja, főleg azok, akik precízek próbálnak lenni egy online térben. A kompetitív lövöldék esetében kiemelten fontos a jó internetkapcsolat, hiszen egyetlen kisebb bökkenő is hatalmas káoszt okozhat egy meneten belül. Ez alól nem kivétel a Rainbow Six Siege sem.
Sajnos a Ubisoft szerverei nem éppen a legstabilabbak a piacon, így sűrűn előfordul, hogy nem éppen úgy reagál a játék, ahogy szeretnénk. Ha emellé társul még egy gyengébb kapcsolat, akkor gyakorlatilag lehetséges, hogy teljesen mást látunk a képernyőnkön, mint ami a szerveren ténylegesen történik.
I was robbed by my trash connection
byu/twilshirre inRainbow6
A fenti videó egy tökéletes példa arra, hogy hogyan csúszhat félre egy kör pusztán a szerver és az internetkapcsolat hibája miatt. Egy ilyen helyzet után biztosan kivennénk pár óra szünetet, rendesen frusztráló lehet megélni.