A FIFA 22 nem lett egy egyszerű játék. Nem azért, mert a foci hirtelen bonyolulttá vált, hanem azért, mert relatíve sokat változott a játékmenete a 21-hez képest. Az emberek viszont egy éven keresztül folyamatosan a 21-et nyüstölték, így nehéz átszokni az új rendszerre.
A játék lassabb lett, sokkal sikeresebbek a taktikusan és pontosan játszók, mint a cselgépek. Legalábbis az új generációs konzolokon. PC-n, PS4-en és Xbox One-on nem ennyire erős a különbség, de ott is tapasztalható a kapusok erősítése, na meg a lassabb játékmenet.
Castro a FIFA közösség egyik legismertebb és legnézettebb tartalomgyártója. Egészen jól játszik, de többnyire arról híres, hogy már az első nap „end game” kerete van, annyi pénzt öl bele a játékba. (Ennek ma már nagyja simán visszajön pár óra streamelésből és a szponzorok pénzéből.) Viszont bármennyire jó a csapata, bizony tudni is kell őket használni.
Legutóbbi streamjében 2-1-es vereséget szenvedett egy olyan meccsen, ahol az utolsó pillanatban még lehetőséget kapott az egyenlítésre. A helyzetet azonban elszórakozta, kisodródott helyzetből akart gólt szerezni, ám ezt a kapus simán hárította.
Természetesen a játék volt a hibás és a túl erős kapusok, a tartalomgyártó üvöltözni kezdett, na meg a kontrollerét is darabokra verte.
Lenyűgöző, hogy még mindig ott tartunk, hogy a játékot hibáztatjuk ahelyett, hogy megtanulnánk játszani…