A Call of Duty Warzone egy kiváló Battle Royale, aminek a fegyverjátéka temérdek fejlesztőcégnek lehetne etalon. Ilyen rezümével mégis a közelharc a játék legerősebb játékeleme, ám ezt a rajongók a megjelenés óta nem értik.
Fegyverrel van, hogy egy tárat kell beleeresztenünk ellenfeleinkbe, hogy fűbe harapjanak, mégis ha ütésről van szó, egy-kettő elég a killhez. Ám a napokban kiderült, hogy nem csupán pusztítani lehet a mechanikával, hanem semmissé is tudunk tenni pár játékbeli effektet.
Ott van például a stun gránát, ami megbénítja karakterünket. Ilyenkor alig tudunk mozogni, s szinte garantált, hogy vert helyzetbe kerülünk. Egy játékos most rájött, hogy igazából ez nem minden esetben igaz. Ha meleere váltunk bénítás közben, az effekt megszakad és pillanatok alatt lerendezhetjük ellenfelünket.
Íme a bizonyíték:
Does MELEE undo the stun grenade's phantom-zone freeze effect ???
byu/the_jaat inCODWarzone
A kommentek között többen is írták, hogy ha lehetne, akkor kétszer is upvote-olnák a posztot, hogy felfigyeljenek rá a fejlesztők. Rettenetes helyzetben van a játék közelharci rendszere, sokan abban bíznak, hogy az új map és a Vanguard megjelenése majd lazít ezen kicsit. Nos, sajnos ebben határozottan kételkedünk…