November 30-án élesedett a három streamer által fejlesztett új Overwatch patch, és a közösséget egyszerre zavarta meg és nyűgözte le a sok érdekes egyensúlyi változás. Az azóta eltelt napokban a közösség jól szórakozott a patch-en, de tekintve, hogy várhatóan egyik változtatás sem lesz „éles” (annak ellenére, hogy a játékosok néhány buffot át akarnának vinni), a fejlesztőket azzal vádolták, hogy nem dolgoznak azon, hogy valóban kijavítsák a játékot.
Ők pedig végre reagáltak erre, és ragaszkodnak ahhoz, hogy mindenki nyugodjon meg, terveznek dolgokat, hogy a játék „friss” maradjon mindenki számára.
A hivatalos fórumokon egy bejegyzésben AndyB közösségi menedzser válaszolt egy játékosnak, aki azzal vádolta a fejlesztőket, hogy „kedveznek” egy olyan csoportnak, amely „nem is képviseli valójában a közösséget” – tehát a streamereknek és a tartalomgyártóknak.
„Megértem, hogy honnan ered a frusztrációd. Továbbra is vizsgálni fogjuk a lehetőségeket, hogy az élő játék friss és élénk maradjon… Az Experimental Cardok nagyszerű eszközt jelentenek arra, hogy viszonylag alacsony kockázat mellett változatosságot és különböző csavarokat vigyünk be a játékba” – hangsúlyozta Andy. „Mellesleg a tartalomgyártók is a játék játékosai. A legegyszerűbb dolog, ha valamilyen mindenütt jelenlévő entitásként egy kalap alá vesszük őket.”
A továbbiakban kifejtette, hogy „a közösség minden részének más-más igényei vannak, és ezeket az igényeket különböző módon kezelik”.