Nagy átalakulás? – A Riot a LoL rendszerszintű mobilitását célozza meg

Mark „Scruffy” Yetter, a Riot egyik játéktervezője nemrég tájékoztatta a rajongókat az összes készülő Summoner’s Rift-projektről. És bár a legtöbbjük már ismert volt, – mint például a Tahm Kench frissítés -, a rendszermobilitás korlátozására való új összpontosítás mindenképpen figyelemre méltó.

A plusz mozgási sebesség és a mindenféle dash mára már egy fontos részévé vált a LoL játékoknak – azonban az olyan itemek mint a Stridebreaker, a megfelelő hősökkel már szinte maga a pokol. Ezen dolgoznak majd a továbbiakban.

„Ezek nem nerfek lesznek, csak a túl nagy mobilitás csökkentése.” – tette hozzá Scruffy. Mind olyan kiugró esetek, amelyek negatívan befolyásolják a játék integritását, megnehezítve egyes bajnokok számára, hogy elkerüljék a végzetüket.

Betöltés...
Keresés
Keresés