Mark „Scruffy” Yetter, a Riot egyik játéktervezője nemrég tájékoztatta a rajongókat az összes készülő Summoner’s Rift-projektről. És bár a legtöbbjük már ismert volt, – mint például a Tahm Kench frissítés -, a rendszermobilitás korlátozására való új összpontosítás mindenképpen figyelemre méltó.
A plusz mozgási sebesség és a mindenféle dash mára már egy fontos részévé vált a LoL játékoknak – azonban az olyan itemek mint a Stridebreaker, a megfelelő hősökkel már szinte maga a pokol. Ezen dolgoznak majd a továbbiakban.
Wanted to share an update of projects in flight on the SR team (they own balance and systems). These are in rough priority/timeline order but things can always change.
Notable new project is aimed at reducing systemic mobility in places where it has crept or gone too far. pic.twitter.com/326mJQJgc8
— Mark Yetter (@MarkYetter) May 13, 2021
„Ezek nem nerfek lesznek, csak a túl nagy mobilitás csökkentése.” – tette hozzá Scruffy. Mind olyan kiugró esetek, amelyek negatívan befolyásolják a játék integritását, megnehezítve egyes bajnokok számára, hogy elkerüljék a végzetüket.