Doublelift: Így javíthatna a Riot az LCS liga minőségén

Az észak-amerikai League of Legends liga (LCS) az elmúlt években egy folyamatos mémforrássá nőtte ki magát. A régió tömve van rajongóval és tehetséges profikkal, ám a nemzetközi eseményeken rendre lebőgnek. Az egyik legnagyobb égés pont tavaly történt meg, amikor a nyári bajnok TSM 0-6-os összesítéssel búcsúzott a világbajnokság csoportköréből.

Doublelift a CLG, a Team Liquid és a TSM legendás volt-lövésze most arról beszélt, hogy igazából a Riot Games is felelős azért, hogy a régió ilyen gyérül teljesít:

„Hatalmas hátrány, hogy itt minden játékos 50-60 pingen játszik minimum. Ez olyan, mintha egy NBA játékosnak azt mondanák, hogy gyakoroljon otthon, de otthon csak olyan labdája van, ami jóval nehezebb, mint amivel a bajnokságban játszanak.”

A tartalomgyártóvá avanzsált Doublelift szerint tehát a Riot Games is tehet arról, hogy a játék minősége gyengébb a régióban. Ha a körülményeken javítanának, akkor talán kevésbé lennének pofozógépek a rendezvényeken. Egy biztos, a közeljövőben változások fognak bekövetkezni, már csak azt kéne megtudni, hogy milyenek és milyen téren.

Betöltés...
Keresés
Keresés