A Fortnite Battle Royale már több mint három éve köti le a lövöldözni vágyókat. Körülbelül a harmadik évadnál robbant be a köztudatba, a hullámot pedig azóta is határozottan lovagolja a cím.
Ami miatt még érdekesebb a történet, hogy az Epic Games a Fortnite-on keresztül népszerűsítette a kollaborációs tartalmakat, amik azóta már több játékban is feltűntek a Battle Royale hatására. Mondhatjuk tehát, hogy az Epic átírta a piacot a sajátos modelljével.
Honestly, the collabs skins are pretty great, but I'm just getting sick of them.
byu/a-bad-username1 inFortNiteBR
A játékosok eredetileg imádták az egész együttműködéses rendszert, viszont mára már zavarónak tartják, s úgy vélik elveszi a figyelmet a játék eredeti sztorijáról. A helyzet viszont az, hogy a fortyogó felhasználók nem látják a fától az erdőt.
A Fortnite már eljutott arra a szintre, hogy nem a kollaborációk veszik el az időt a sztoritól, hanem maguk az együttműködések a történetek.
Az aktuális szezonban is arról szól a fáma, hogy Jones ügynök a dimenziók és univerzumok legjobb vadászait és harcosait verbuválja éppen össze a Battle Royale szigetre, hogy lekösse a civilek (na meg a felhasználók) figyelmét addig, amíg ő stabilizálja a Zero Pointot.
me and the boys after 80% of the season has passed
byu/TailsPlay inFortNiteBR
Az Epic tehát nem pénznyelőt játszik, miközben tojik a történetre, hanem összekötötték a kellemeset a hasznossal és egybegyúrták a kollaborációkat a Fortnite sztorijával. A megjelenő franchise karakterek mind kánonnak számítanak, így indokolt is a felbukkanásuk.