A R6S közösség nem örül az Operation North Starban bevezetett változtatásnak, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy haláluk után is használhassák a drónjaikat, állításuk szerint ez több problémát okoz, mint amennyit megold.
Az Operation North Star egyébként hatalmas átalakítás volt a játékban. Bevezetett egy új ügynököt, átdolgozott négy meglévőt, eltávolította az armorokat, és átalakította a Favela mapot is.
A legvitatottabb változás azonban az új „halál utáni tevékenységek” funkció volt, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy holtan is használhassanak drónokat és kamerákat.
Ez a legnagyobb változás azóta, hogy az Operation Shadow Legacy-ben bevezették az új pingelő rendszert, és természetesen hatalmas beszédtéma lett a közösségben. Nézzük, hogy mit gondolnak róla:
„A holtan történő drónozás megoldja a leállás egy nagy problémáját, azonban egy teljesen új problémát teremt az egyensúly szempontjából”. – tweetelte Pengu. Szerinte a változás „drámaibb” a magasabb rangoknál, ami arra utal, hogy a hátrányok felülmúlják az előnyöket.
Droning while dead solves a big problem in downtime & engagement.
But creates a whole new problem in terms of balance / reward for kills.
This change is more dramatic the higher the skill/rank you play at – and probably would be fine to keep in casual game-modes ( quick match )— Pengu (@Pengu) May 25, 2021
Parker ‘Interro’ Mackay is egyetértett ezzel a véleménnyel. „A halál utáni drónozás és a kütyük használata rendben van casual és rangsorolatlan játékokban” – mondta. „De a rangsorolt és kompetitív játékhoz szerintem túl sok.” – írta.
Droning/using gadgets after death is fine for casual & unranked but for Ranked & comp play it's way too much imo
R6 is a tactical FPS with no respawns; mistakes should be punished. Allowing people to rush, die, then still use their gadgets is too forgiving
— Parker Mackay (@INTERRO) May 25, 2021
Végül is egy ilyen hatalmas változás mindig vegyes reakciókat vált ki a játékosok körében, különösen egy olyan elkötelezett közösségben, mint a Rainbow Six: Siege közössége. A fejlesztők szinte biztosan figyelembe veszik a visszajelzéseket, és kitalálják, hogyan lehetne a legjobban megoldani a dolgot.