Dream több mint 22 millió követővel büszkélkedhet a YouTube-on, amiből 14 milliót sikerült egyetlen év alatt megszereznie, miután 2020-ban az Among Us és a Minecraft újraéledése nagy sikereket hozott neki. Mostanra a Minecrafter még saját zenét és árucikkeket is készít… de vajon a Mekivel is szerződést kötött?
Mint kiderült, nem – de az Egyesült Királyságban élő videós, Liam Bedford csúnyán elhitette az internettel, hogy igen. Egy június 7-i feltöltésben Bedford elmagyarázta, hogyan csapta be Dream rajongótáborát, hogy elhitesse velük: az arcát nem vállaló illető is saját menüt kaphatott.
Bedford vette a fáradtságot, hogy hamis marketingkampányt készítsen Dream McDonald’s „menüjéhez”, és megvásárolta a híres gyorsétteremlánc kellékeit és ételeit, hogy egy sor profinak tűnő fotót készítsen. Ezután a TikTok-on keresztül „szivárogtatta” ki a képeket a netre egy hamis „Dream stan” profil létrehozásával.
Bár Dream még nem reagált erre a „remek” tréfára, Bedford videója mindenképpen arról tanúskodik, hogy milyen gyorsan terjednek az ilyen kamu dolgok az interneten manapság. Azt még nem tudni, hogy a Dream rajongói mit szólnak ehhez az egészhez…