Ezért lett az Apex Legends a népszerű Shroud kedvenc BR játéka

A PUBG és a Fortnite 2017-ben és 2018-ban robbantak be a színtérre, majd 2019-ben és 2020-ban a nagy kiadók, mint az EA és az Activision, az Apex Legends és a Warzone segítségével kaszálták be a trendet.

Mostanra mind alapcímekké váltak az eddigi talán legnépszerűbb műfajban. Sok játékos belekóstolt mindegyikbe, köztük volt Shroud is. A PUBG-t 2624 órán keresztül streamelte, az Apexet 609 órán keresztül, a Fortnite-ot 251 órán keresztül, a Warzone-t pedig 60 órán keresztül.

Ezen statisztikák alapján feltételezhetjük, hogy a PUBG a kedvenc BR címe. Azonban most kiderült, hogy ez nem feltétlenül tükrözi a valóságot. Ezeket a játékokat a legjobbtól a legrosszabbig rangsorolta élőben, és elmagyarázta, miért az Apex a kedvence.

„Ha a számomra legkellemesebb szórakozásról beszélünk, akkor az Apex Legends az első és a PUBG a második helyezett. A harmadik a Fortnite, aztán a Warzone a negyedik. Bár nem tökéletes az Apex, de ezek közül a legélvezhetőbb.”

„Kellemes élmény, ha ki szeretnél kapcsolódni egy kicsit. A többi cím jóval keményebb.” – mondta a népszerű streamer.

Betöltés...
Keresés
Keresés